کد خبر: ۵۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

امروز سومین حرم اهلبیت پایتخت فلسطین بود/ تاکید مردم شیراز بر حمایت همه جانبه از مردم غزه

راهپیمایی باشکوه روز قدس در شیراز با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، راهپیمایی باشکوه روز قدس در شیراز همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی از میدان پانزده خرداد آغاز شد.

- این راهپیمایی با حضور پرشور مردم، علما و روحانیون و جامعه دانشگاهی آغاز شده است. راهپیمایان با در دست گرفتن پلاکارهایی در حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین مسیر راهپیمایی را در حال طی کردن هستند.

- راهپیمایان روز جهانی قدس در شیراز با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پرچم رژیم صهیونیستی را  به آتش کشیدند.
- راهپیمایان شیرازی پرچم‌های سه‌رنگ کشورمان، فلسطین و لبنان را در دست دارند.

 -راهپیمایان همچنین شعارهایی همچون؛ «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و... سر می‌دهند.

- در مسیر راهپیمایی چندین نمایشگاه فرهنگی و ضد صهیونیستی و تصاویری از جنایات و کودک کشی رژیم صهیونیستی برپا شده است.

- تقریبا اکثر مسئولان استان از نمایندگان مجلس تا استاندار و امام جمعه شیراز و مسئولین ادارات همگی در این راهپیمایی حضور دارند.

- برخی از کودکان کشورمان عروسک‌هایی را که به صورت خونین در آورده‌اند در دست دارند تا به بدین گونه از کودکان مظلوم فلسطین حمایت کنند.

-  حضور کودکان و زنان در راهپیمایی امسال روز قدس چشمگیر است. همچنین حضور پرشور جوانان با قیافه ها و چهره های متفاوت به خوبی مشهود است.
- در مسیر راهپیمایی روز قدس چند تن از بانوان شیرازی برای گریم صورت کودکان و کشیدن نقاشی پرچم کشورهای ایران و فلسطین بر صورت بچه‌ها حاضر شدند
- ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی صبح امروز همراه با مردم شیراز در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

قادری: همه موظیم بی دریغ از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم
جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: حضور گسترده مردم ما مانند گذشته نشان از استقامت بر آرمان‌های اسلام، امام(ره) و انقلاب دارد. دفاع از مردم مظلوم فلسطین تنها مربوط به شیعه و سنی نیست که کلیت جهان اسلام است.

نماینده مردم شیراز در مجلس با تصریح بر اینکه همه مسلمانان وظیفه دارند تا در برابر ددمشنی‌‌های نظام استکبار حمایت بی‌دریغ خود را از مردم مظلوم غزه نشان دهند، عنوان کرد: در شرایط فعلی دنیای اسلام مسلمانان بابد به عنوان ید واحد بدون در نظرگرفتن اختلاف در مذاهب انسجام خود را نشان دهند تا امروز بیش از هر زمانی گروهک دست‌پرورده سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس رسوا شوند.

ما هم فریاد ضدصهیونیستی سر می دهیم

هرموند آراتونیان، رئیس انجمن ارامنه شیراز  نیز در این راهپیمایی  گفت : ارامنه شیراز همچون دیگر مردم آزاده و ظلم ستیز جهان، همدوش با هموطنان خود در راهپیمایی روز قدس، روز وحدت همه انسان های عدالت خواه و عزّت طلب شرکت  کرده اند  و با حضور منسجم خود فریاد ضدصهیونیستی و آزادی قدس را به گوش جهانیان می رسانند.
 

- لحظاتی پیش قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در جمع باشکوه راهپیمایان روزه‌دار شیرازی قرائت شد. در این قطعنامه 10 بندی راهپیمایان روز جهانی قدس تاکید شد: یگانه راه مقابله پیروزمند و افتخارآمیز با رژیم آدمکش و نامشروع صهیونیستی، الگوی مقاومت حزب‌الله و حماس در جنگ های 33 روزه ، 22 روزه، 8 روزه و نیز جنگ جاری در باریکه‌ غزه است.


- راهپیمایی پایان یافت و حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری در حال سخنرانی است.

پورمحمدی: جنایات رژیم صهیونیستی احساسات همه مردم جهان جریحه‌دار کرده است

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در جمع راهپیمایان شیرازی حمایت همه جانبه از ملت‌های مظلوم جهان به خصوص ملت فلسطین را خواستار شد و گفت:در عرصه‌های بین‌المللی فشارهای زیادی بر روی این رژیم وارد شده است و جنایات آنان احساسات همه مردم جهان جریحه‌دار کرده است.

نماز جمعه امروز به امامت آیت‌الله ایمانی اقامه شد
نظرات بینندگان