کد خبر: ۵۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

وقتی نوه «چه‌گوارا» پرچم فلسطین را بالا می‌گیرد+ عکس

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس و پیش بینی برگزاری تظاهرات میلیونی در همه نقاط جهان، فعالان فضای مجازی عکس نوه «ارنستو چگوارا» چریک سرشناس ضد استعماری آمریکای لاتین را به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی «فیسبوک» و «توئیتر» منتشر کردند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تاکید کردند که این عکس زمانی گرفته شده است که نوه چگوارا وارد یک استادیوم فوتیال در برزیل شده و پرچم فلسطین را در همبستگی با مظلومان و آرمان فلسطین بالا گرفته بود. او با این کار نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های صهیونیست‌ها به گوش جهانیان رساند.

بر اساس این گزارش، انتشار این عکس با استقبال بسیار خوب فعالان حقوق بشر، آزادگان جهان و ملت‌های عربی و اسلامی روبرو شده است.

رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان سالجاری نوار تحت محاصره غزه را از آسمان و زمین بمباران کرده و تا کنون صدها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حملات ددمنشاانه دشمن صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین در غزه و کرانه باختری رود اردن موجی از همدردی و همبستگی ملت‌های آزاده جهان را منجر شده است. ناظر ان سیاسی معتقدند که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تظاهرات میلیونی آزادگان جهان در تاریخ بشریت ماندگار خواهد شد.
نظرات بینندگان