کد خبر: ۵۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

خروش عظیم نورآبادی ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین+ تصاویر

راهپیمایی روز قدس در شهرستان ممسنی با حضور آحاد مردم برگزار شد.

به گزارش  شیرازه به نقل از  نورآنلاین  در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر میهن و سایر کشورها و ملل مسلمان و آزاده جهان در شهرستان  حماسه افرین ممسنی برگزارشد. 

راهپیمایی روز قدس در ممسنی 93
مسلمین روزه دار در ضیافت الله رمضان و در روز قدس با هدف زنده نگه داشتن این روز بزرگ تاریخی به عنوان سرفصل جدایی مستضعفان عالم از ظلم و ستم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب مسیر راهپیمایی را طی کردند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای ضد امریکایی  صهیونیستی و هر گونه فتنه گری  خشم خود را در برابر ظلم و بیداد نشان دادند.

در پایان این راهپمایی با تجمع در مصلی نماز جمعه با قرائت قطعنامه ای انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

راهپیمایی روز قدس 93 در ممسنی

در این مراسم نماینده مردم ممسنی و رستم بیان داشت:  آنچه در غزه می گذرد احساسات و عواطف عمومی را جریحه دار کرده است. قتل عام کودکان و زنان و مردمان بی گناه غزه بسار جنایت کارانه و ضد حقوق بشر است.

راهپیمایی روز قدس 93 - سخنرانی نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی
کوتاهی سازمان های بین المللی در خصوص غزه دوگانگی این سازمان ها و وابستگی آنها را به اسرائیل و آمریکا نشان می دهد.

راهپیمایی امروز مردم نشانه حمایت آنها از غزه است و نشان دادند که ایرانی ها جنگ طلب نیستند و همواره به دنبال صلح هستند و این اتفاقات غزه را محکوم می کنند.


راهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنی - عبدالرضا مرادی نماینده سابق ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنیراهپیمایی روز قدس در ممسنی

پایان گزارش 

نویسنده :
مهدی پور
برچسب ها: ممسنی ، روز قدس
نظرات بینندگان