کد خبر: ۵۸۵۹۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
سردار غیب پرور در همایش امر به معروف:

باید جلو تبلیغ فرق ضاله در فارس گرفته شود/ در اقتصاد مقاومتی هیچ فردی غیر از استاندار همکاری نمی کند

نباید بگذاریم که تبلیغاتی که در ماهواره‌ها صورت می‌گیرد باعث ازهم‌گسیختگی خانواده‌ها شود
به گزارش شیرازه به نقل از فارس, غلام‌حسین غیب‌پرور پنجشنبه ‌شب در همایش احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر اظهار داشت: رفتار ما با کسانی که ساختارشکن هستند و باعث خدشه‌دار شدن ارکان دین می‌شوند بسیار خشن است.

وی افزود: ما حق نداریم در مورد مسائل دینی اظهارنظر کنیم و بگوییم که بی‌حجابی در جامعه مشکلی ندارد و همین‌ که عرف جامعه را رعایت می‌کنند کافی است و باید این نظر را به مراجع تقلید واگذار کنیم.

این مسئول عنوان کرد: تمام اعمال خیر حتی جهاد در راه خدا در برابر امر به‌ معروف و نهی از منکر مانند قطره‌ای در برابر دریای پهناور است.

وی ادامه داد: یک وجه مهم در احیای فریضتین متوجه مسئولان حکومتی می‌شود و آنها هستند که باید زمینه گسترش امر به ‌معروف و نهی از منکر را فراهم کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: دین خدا و شریعت چارچوب دارد و اگر از آن گذر شود، امر به ‌معروف و نهی از منکر باید صورت گیرد و انتشار خوبی‌ها در جامعه گسترش پیدا کند.

وی عنوان کرد: اگر بی‌حجابی در جامعه حاکم است سرمنشأ آن تبلیغاتی است که از سوی برنامه‌های ماهواره‌ای صورت می‌گیرد و به گفته مقام معظم رهبری ماهواره گنداب است.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه مردم در شب‌های قدر حضور پررنگی داشتند که بیشتر نیز از قشر جوان بودند، اذعان داشت: نباید بگذاریم که تبلیغاتی که در ماهواره‌ها صورت می‌گیرد باعث ازهم‌گسیختگی خانواده‌ها شود، چراکه مردم ما مردم خوبی هستند.

وی بیان کرد: بخشی از منکرات مربوط به فرق ضاله در جامعه است و باید به‌ شدت جلوی آن گرفته شود چراکه آنها دین و مذهب واقعی ندارند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: آیا بی‌حجابی منکر است اما شیطان‌پرستی و تبلیغ فرق ضاله منکر نیست. چه کسی در آغوش گرفتن سگ را بین جوانان و نوجوانان ما ترویج داده است.

وی متذکر شد: در باب اقتصاد مقاومتی در فارس به جرات می‌توانم بگویم که هیچ مسئولی غیر از شخص استاندار این استان همکاری نکرده و پای عمل نبوده است.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: امید است که در روز قدس مانند سال‌های گذشته حضور پررنگ و باشکوهی داشته باشیم تا خداوند ریشه اسرائیل را بخشکاند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بسيجي
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
0
باعرض سلام خدمت فرمانده محترم سپاه فجراستان فارس ، لطفا" نام مسئولاني كه درباب اقتصادمقاومتي دراستان همكاري نمي كنند به مردم معرفي كنيد، چرارعايت مي كنيد مگرآنها كه قانون را رعايت نمي كنند؟مثل كساني نيستندكه باعث خدشه‌دار شدن ارکان دین می‌شوند؟پيشنهادمي كنم از شهرداري شيراز شروع كنيد.التماس دعا
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
0
اگر امر به ‌معروف و نهی از منکردراستان جدي گرفته شود وباآنهابرخوردتندي صورت بگيرد ديگر كسي جرات نمي كندبه سليقه خودش قانون واعتقادات مردم رابه بازي بگيرد.
dr faze
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
0
bavaretoon shode ke eghtesad ham ghanoonan zir majmooeye sepah hast?
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
0
دورد برسردار شجاع اسلام كه راحت حرفش مي زندوكاري ندارد بعضي ها ناراحت شوند ، حقيقت رابگو حتي اگربه زرت تمام شود ، شيرازه جان لطفا"چاپ كن
دوست
زرت نه ضررت!!!!!! مجيددلبندم
شيرازي
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
0
سلام جاج آقاي بزرگوار، آن كساني كه همكاري نمي كنند، دقيقا" سودشان دراين است كه همكاري نكنند،اصلا" كاري به اركان نظام ودين ندارند به عبارتي تنها به منافع نامشروع خودفكرمي كنند وبايد عرض كنم خطراينهاازماهواره براي نظام بيشتراست چون مردم به آنهابعنوان مسئول نظام نگاه مي كنند .التماس دعا
برادرشهيد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
0
همانطور كه دردفاع مقدس ازسرزمين اسلامي مان دفاع جانانه كرديد ، بامسئولين مفسدي كه فقط به فكرجيب شان مي باشند، و چهره يعضي از آنهابراي مردم شريف شيراز شناخته شده است فقط عزم ملي رامي طلبد ، سردارعزيز وارد ميدان شويد كه فرداخيلي دير است ، شهداي عزيز سپاه فجرنظاره گر عمل شما هستند، پيروزباشيد