کد خبر: ۵۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

فریاد خشم مردم لارستان از جنایت های رزیم صهیونیستی+ عکس

لارستانی ها در روزی که غزه خاکش لگدکوب دشمنان دژخیم و خون عزیزانش آبیار سرزمینش شده است برآشفتند.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از لادستان ، رمضان خونین غزه، کوس رسوایی اسرائیلیان در دنیا را به صدا درآورد، امروز سنی و شیعه ی لارستانی برای خونخواهی و دفاع از  فلسطین به پا خاستند.

امروز لارستانیها همه با هم، با مشتهای گره کرده، با فریادهایی از سر خشم، با سینه هایی پرکینه از دژخیمان، برای دفاع از  فلسطین در صحنه ماندگار روز قدس حماسه آفریدند.

سیل خروشان مردم لارستان با فریاد مرگ بر اسراییل در کنار مشت های گره کرده در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هدیه مومنان روزه دار و ولایتمدار اولین خواستگاه حکومت اسلامی به ملت مظلوم فلسطین و پاسخ مناسبی به جنایت های دد منشانه صهیونیست ها در غزه بود.

امروز درحالی که هوا به شدت گرم و سوزان بود تظاهرکنندگان روزه دار لارستانی در طول مسیر راهپیمایی با شعارهای حماسی و انقلابی خود از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر استکبار، جنایت اسراییل، جنایت آمریکاست و داعشی و تکفیری، عامل اسراییل اند، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی حامیان جهانی و منطقه ای آنها اعلام کردند.

گفتنی است در پایان این راهپیمایی نماینده ی مردم لارستان خنج و گراش در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به ایراد سخن پرداخت .


نظرات بینندگان