کد خبر: ۵۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

مردم سروستان فریاد حمایت از غزه سر دادند+ تصاویر

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، همزمان با روز جهانی قدس و همگام با سراسر ایران و جهان، مردم روزه دار،انقلابی و همیشه در صحنه سروستان با شرکت باشکوه خویش در مراسم راهپیمایی این روز بزرگ ضمن اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی، خواستار آزادی قدس شریف و حمایت جامعه جهانی از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین شدند.

بر اساس گزارش سروآنلاین، در این مراسم باشکوه که از ساعت یازده امروز و از جلو ناحیه  مقاومت بسیج در سروستان آغاز شد، زن و مرد، کوچک و بزرگ در صفوفی به هم فشرده و همه با هم با مشت های گرده کرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و حمایت قاطع و همیشگی خود را از مردم مسلمان و ستمدیده فلسطین اعلام کردند.

 حضور گسترده  اقشار مختلف مردم در این مراسم به صورت خانوادگی از جمله ویژگی های بارز راهپیمایی روز قدس امسال بود که این مساله نشات گرفته از اوج ایمان و نوع دوستی مردم این خطه شهید پرور در دفاع از مظلومین در سراسر جهان می باشد.

 خاطر نشان می شود علیرغم گرمای تابستان و شدت تابش آفتاب، شرکت کنندگان مسیر چند کیلومتری این راهپیمایی را با شور و شوقی خاص ادامه دادند و با شعار "هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام" پایبندی خویش را به آرمان های امام(ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری اعلام کردند.

 در پایان این حماسه ماندگار، قطعنامه روز جهانی قدس قرائت شد و شرکت کنندگان با فریادهای الله اکبر مفاد آن را تایید کردند.

گوشه هایی از این حماسه با شکوه به روایت تصویر؛

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان