کد خبر: ۵۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

لامرد با "مرگ بر اسرائیل" خروشید+ تصاویر

حضور برخی زوج های جوان با فرزندان نوزاد و خردسالشان در مراسم یکی دیگر از حاشیه های جالب توجه راهپیمایی امسال روز قدس بود.

 به گزارش شیرازه به نقل از لامرود، در روز جهانی قدس، فریاد مرگ بر اسراییل از هر کوی و برزن به گوش می‌رسد و مردم با شرکت گسترده، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به جهانیان نشان می‌دهند.


اینجا لامرد است و در این روز مردم یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را برمی‏آورند. امروز زمان فرود آوردن مشت‏های آهنین بر سر حاکمانی است که با گلوله و ریختن خون پاسخ حق‌خواهی‏های ملت‏های مظلوم را می‏دهند. امروز روز قدس است، بهانه‏ای برای دفاع از اسلام، بهانه‏ای برای حمایت از حق‏طلبی ملت‏های مسلمان و یکتاپرست. 


مردم روزه‌دار لامرد از ساعت 11 صبح به همراه خانواده و دوستان خود به تدریج برای شرکت در راهپیمایی روز قدس به سمت میدان شهدا حرکت کرده و لحظه به لحظه به جمعیت آن‌ها افزوده می‌شد. در میان استقبال پر شور مردم از این روز تاریخی، صحنه‌ها و اتفاقات جالبی رخ داد. 


اولین نکته ای که در راهپیمایی امروز جالب توجه بود، حظور مردم علاقمند به آرمان فلسطین از ساعت 11 صبح یعنی نیم ساعت قبل از آغاز رسمی راهپیمایی در خیابان های منتهی به  مصلای نماز جمعه بود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امسال به دلیل گرمای هوا و رعایت حال روزه داران زمان آغاز مراسم را کمی دیرتر از زمان معمول سالهای گذشته پیشنهاد داده بود اما مردم روزه دار لامرد نشان دادند که بیشتر از آنچه که دوستان این شورا تصور می کردند به آرمان ملت فلسطین  آزادی قدس شریف تعصب دارند.


پرچم‌های رنگی «لبیک یا خامنه‌ای»، «لبیک یا صاحب‌الزمان» و هم چنین تراکت های « مرگ بر آمریکا» و در« مرگ بر اسرائیل » کنار پرچم سه رنگ کشورمان در دستان زنان، مردان و نوجوانان روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس شهر لامرد خودنمایی می‌کرد.


حضور برخی زوج های جوان با فرزندان نوزاد و خردسالشان در مراسم یکی دیگر از حاشیه های جالب توجه راهپیمایی امسال روز قدس بود که کانون توجه عکاسان و خبرنگاران قرار گرفت.

جمعی از دانش اموزان  با  شعار دادن بر ضد آمریکا و رژیم اشغال‌گر قدس، پرچم اسراییل را در مصلای نماز جمعه به آتش کشاندند.

مردم روزه‌دار و راهپیمایان روز قدس لامردی در زیر آفتاب شدید ظهر جمعه، از گرفتن عکس یادگاری با تن‌پوش‌ها و پلاکاردهای روز قدس غافل نشدند و هر خانواده، عکسی یادگاری از راهپیمایی روز قدس سال  93 با خود به خانه بُرد، گویی نمی خواستند افتخار حضور در این مراسم دینی و انقلابی از قاب خاطرات تصویری آنها پاک شود.

 


نظرات بینندگان