کد خبر: ۵۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۳

پدرکشی در دو شهرستان فارس

در یک درگیری خانوادگی در منطقه خشت کازرون از توابع استان فارس پدر و مادر یک خانواده کشته و یکی از فرزندشان نیز زخمی و راهی بیمارستان شد.
به گزارش شیرازه، بخشدار خشت جمعه شب ضمن تایید این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: در یک درگیری که عصر دیروز جمعه در خانواده ای بین فرزند و پدر اتفاق افتاد، فرزند خانواده با اسلحه شکاری (سوزنی) پدر خود م . د 60 ساله را به قتل رساند و مادر و یکی از برادران خود را نیز مجروح کرد که به علت جراحات سنگین مجروحین به بیمارستان ولیعصر کازرون انتقال یافتند.

صادق فلاح افزود: متاسفانه پس از چند ساعت مادر قاتل هم به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد و و فرزند مجروح شده این خانواده نیز به بیمارستان شیراز انتقال یافت.

فلاح با اشاره به اینکه قاتل اینک متواری شده اظهار کرد: علت درگیری نیز در دست بررسی است.

پدرکشی دو برادر 16 و 17 ساله در جهرم..!

باشگاه خبرنگاران هم گزارش داد: دو برادری که در جنایتی هولناک پدر خود را به قتل رسانده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم استان فارس در کمتر از 24 شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ملک زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم در جریان قتل مرد میانسالی در یکی از بیمارستان ها قرار گرفتند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: کارآگاهان برای افشای راز این جنایت راهی صحنه قتل در یکی از روستاهای اطراف جهرم شدند، که در تحقیقات از شاهدان ماجرا دریافتند،‌ پسران مقتول با او درگیر شده و با ضربات چاقو پدرشان را از پای در آوردند.
 
وی با بیان اینکه این دو برادر 16 و 17 ساله پس از جنایت پا به فرار گذاشته بودند، گفت: بررسی ها برای شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه آنان شناسایی و دستگیر شدند.
 
سرهنگ ملک زاده تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شدند و ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را از این جنایت اختلاف خانوادگی با پدرشان اعلام کردند.
 
تصریح فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: پسران جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


نظرات بینندگان