کد خبر: ۵۸۶۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خبر داد:

انهدام 6 باند مواد مخدر در فارس طی 48 ساعت گذشته

ارزش ریالی مواد مخدر مکشوفه سه میلیارد و 200میلیون تومان بوده است.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از دستگیری 16 نفر از اعضای شش باند مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته خبر داد و افزود: طی 7 عملیات بیش از دو تن و 360 کیلو مواد مخدر در استان فارس کشف و ضبط شده است.

سردار گودرزی در جمع خبرنگاران ارزش ریالی مواد مخدر مکشوفه را سه میلیارد و 200میلیون تومان عنوان و اظهار کرد: میانگین سنی افراد دستگیر شده بین 25 تا 40 سال بوده و از آن‌ها 15دستگاه خودرو و 10 دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط شده است.

وی ضمن تشریح جزییات عملیات‌های انجام شده گفت: شب گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر با سه دستگاه خودرو سواری در ورودی فسا به شیراز درگیر می‌شوند و از آن‌ها که در قالب مسافر از کهنوج کرمان قصد وارد شدن به شیراز را داشتند مقدار 200کیلو تریاک کشف و ضبط می‌شود.

گودرزی همچنین اعلام کرد: از یک خودرو سنگین که ساعت 15 و 30 دقیقه سوم مردادماه وارد شیراز می‌شود بیش از 140 کیلو مواد مخدر کشف و ضبط می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه 210 کیلو تریاک هم از 5 موتورسوار کشف و ضبط شده است، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند یک محموله 934 کیلویی موادمخدر که در قالب کود بسته‌بندی شده بود از یک تریلی و محموله 900 کیلویی هم از یک خودرو سنگین دیگر که از استان‌های جنوب شرقی به مقصد تهران حرکت کرده بودند را در نزدیکی کارخانه سیمان لارستان کشف و ضبط کنند.

وی از کشف 12 کیلو شیشه از یک خودرو سواری که از تهران به شیراز وارد شده بود خبر داد و گفت: در این رابطه دو مرد و یک زن دستگیر شده‌اند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
0
سردار خسته نباشی
بدون که مردم شیراز منتظر حرکت شما هستند
به خصوص نظارت بر کارکنان شما....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
0
خسته نباشید.سردار اول کاری که خوب شروع کرده اید،انشاءالله که تا اخرش هم همین طور باشه
ناشناس
Germany
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
0
سردارمحترم درشهرک رضوان {کمربندی}به راحتی انواع مواد مخدر خرید ،فروش واستعمال می کنند