کد خبر: ۵۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳

کمک یک میلیاردی مردم فارس به غزه

مردم خیر و نوع دوست استان فارس به مردم مظلوم غزه در روز جهانی قدس 1 میلیارد ریال کمک کردند.
به گزارش شیرازه، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با اعلام این خبر گفت: مردم نوع دوست و همیشه در صحنه استان در روز جهانی قدس برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و علاوه بر حمایت معنوی و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهونیستی با دستانی که مشت کردند و فریا دمرگ بر اسراییل سر دادند با همان دستان به مردم مظلوم غزه بیش از 1 میلیارد ریال کمک کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی کمیته امداد فارس، محمدبدری اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و حضور کم نظیر مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان، زنان و کهنسالان بی دفاع آن سرزمین، مردم ولایت مدار، نوع دوست و همیشه در صحنه استان فارس نیز همزمان با دیگر هموطنان در سراسر کشور حماسه دیگری خلق کردند و با کمک های انسان دوستانه خویش به یاری مردم بی دفاع غزه شتافتند.

وی با بیان این که مبلغ ذکر شده از بیش از 70 پایگاه سیار کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در مسیر راهپیمایی مردم جمع آوری شده است، خاطر نشان کرد: این مبلغ نسبت به سال گذشته که 180 میلیون ریال بود بیش از 5 برابر رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس تبلیغات ، اطلاع رسانی و همچنین جنگ نابرابر رژیم صهونیستی باعث شد که مردم پر شورتر از گذشته علاوه بر حضور معنوی خود از نظر مادی هم کمک کنند که مبلغ ذکر شده آمار اولیه این کمک ها است.

بدری تصریح کرد: از مبلغ ذکر شده 560 میلیون ریال آن مربوط به مردم خیر و نوع دوست شهرشیراز بوده است.

وی افزود: این کمک ها به دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل داده می شود تا در اولین فرصت به دست مردم مظلوم غزه برسد.


نظرات بینندگان