کد خبر: ۵۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

خفاش شب در سیستم علوم پزشکی فارس!

اما این موضوع به اینجا ختم نمی شود و در تماس های جداگانه با یک راننده کامیون وراننده تاکسی و.... مبالغ مختلفی از حساب آنها طی یک عملیان بانکی خاص و هوشمندانه کسر شده است.
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، این روزها در شهرستان پاسارگاد صحبتی که بیش از همه نقل مجالس شده است موضوع تماس  فرد یا افراد ناشناسی با شهروندان پاسارگادی و  گرفتن مبالغی از سوی تماس گیرندگان از شهروندان البته  با درخواست های متفاوت که بیشتر در حوزه پزشکی است،می باشد.

اما موضوع چیست؟ شخصی پس از تماس با سوپروایز بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد توضیحاتی را ارائه می دهد که از سوی دانشگاه علوم پزشکی تماس گرفته و با توجه به اینکه تلفن های بیمارستان مشغول می باشد مجبور شده با سوپر وایزاین تماس را داشته باشد و اضافه می کند که تختی را برای بیمارستان امام جعفر صادق(ع) می خواهد ارسال کند وباید مبلغ 3 میلیون تومان پرداخت شود و این مبلغ نیز هرچه سریعتر باید ارسال شود تا تخت بیمارستان به شهرستان دیگر ارسال نشود وپس از این موضوع سوپر وایزر به دلیل حس مسولیت پذیری که داشته است، با مراجعه به دستگاه خود پرداز یکی از بانک های سعادتشهر و طی یک عملیات بانکی مبلغ 3 میلیون تومان انتقال به حساب آن شخص داده می شود وپس از مدتی معلوم می شود که تماس از دانشگاه علوم پزشکی نبوده و این کار کلاهبرداری می باشد.

اما این موضوع به اینجا ختم نمی شود و در تماس های جداگانه با یک راننده کامیون وراننده تاکسی و.... مبالغ مختلفی از حساب آنها طی یک عملیان بانکی خاص  وهوشمندانه کسر شده است.

حتی اخیرا قصد داشته اند با عنوان جعلی به نام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدام به اخاذی و گرفتن اطلاعات شخص کارکنان از پرسنل بیمارستان کنند که در این موضوع با هوشیاری روابط عمومی بیمارستان  این موضوع ختم به خیر می شود.

البته اقداماتی نیز باعنوان  رئیس شبکه بهداشت ودرمان پاسارگاد انجام شده و معرفی خود به نام رئیس بیمارستان امام جعفر صادق پاسارگاد نیز گستاخی این شخص یا گروه را بیش از پیش نمایان می کند.

روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) پاسارگاد طی اطلاعیه ای خواستار هوشیاری مردم در این زمینه شده است.

اینچنین اتقاقاتی در بیمارستان های  شهرستان های همجوار نیز صورت گرفته است  که سوال اینجاست، چرا سیستم علوم پزشکی هدف این گروه می باشد؟


نظرات بینندگان