کد خبر: ۵۸۶۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

نامه زیبای جوان فلسطینی به ایرانی‌ها: همچون سیدالشهدا به عهد خود در جهاد فی سبیل‎الله پایدار بمانید

به ژنرال شهيد، حسن طهراني مقدم سازنده ى موشك فجر5 كه اين روزها تلآويو را به لرزه در مي آورد درود میفرستم.
به گزارش شیرازه سیدکمیل باقرزاده در رجانیوز نوشت: امسال با دعوت امام جمعه ى محترم شهرستان نائين و شوراى هماهنگي تبليغات اسلامي، توفيق شد به عنوان سخنران پاياني مراسم راهپيمايي روز قدس در خدمت مردم شهيدپرور نائين بودم. روز پنجشنبه كه داشتم فيشهاى سخنرانيم را مرتب ميكردم، ارتباط واتس اپي با دوست عزيز فلسطينيم در غزه بعد از چند روز قطع تماس برقرار شد.

به دوست عزيزم گفتم كه من عازم نائين در استان اصفهانم تا به عنوان سخنران روز قدس صحبت كنم. شما پيامي براى مردم نائين و ملت ايران نداريد تا من از قول يك جوان فلسطيني بيان كنم؟ ایشان هم معرفت به خرج داد و پيام بلندبالايي نوشت و فرستاد. من هم ترجمه  كردم و در پايان سخنراني، در جمع مردم عزيز نائين اين پيام را خواندم، كه خيلي با استقبال و ابراز احساسات مردم مواجه شد.

اين متن، سندي ديگر از پيوند عاطفي و معنوي ملت فلسطين با ملت ايران و قدرشناسي جوانان فلسطيني نسبت به حمايتهاى ملت ايران از مقاومت فلسطين است. اين متن پاسخي است به بسياري از شايعات و تخريبها و تلاشها براى بدبين كردن ملت ايران به مردم مظلوم فلسطين.

من بيش از دو سال است كه با اين جوان فلسطيني دوستم و ميدانم كه او شيعه نيست، اما مثل بسياري از مردم فلسطين و غزه محبّ اهل بيت عليهم السلامه، و هميشه نسبت به اهل بيت با احترام خاصي صحبت ميكند.
همه ى شما عزيزان رو به خوندن پيام دوست فلسطيني توصيه ميكنم، و از همه دعوت ميكنم اگر در پاسخ به نامه ى دوستمان پيامي دارند، در كامنتها به صورت كوتاه بنويسند تا إن شاء الله ترجمه شده و برای فلسطین ارسال شود


بسم الله الرحمن الرحيم
أذن للذين يقاتلون بأنهم ظلموا وأن الله على نصرهم لقدير
نامه اي از سرزمين فلسطين و از غزه ى صبور به عزيزان دل، ملت مسلمان و مجاهد ايران، از طرف جواني مثل شما برادرانم، و فرزندي مثل فرزندان شما پدران و مادران عزيز
سپاس خدايي را كه توفيق جهاد در اين سرزمين مبارك را به ما عطا فرمود، و ما را با ياري خود و پشتيباني راست قامتاني چون شما ملت ايران عزّت بخشيد. سپاس خدايي را كه ما را و انقلاب جهادي مان را با ياوراني چون شما شرافت بخشيد، آنگاه كه ديگران ما را تنها گذاشتند و رها كردند. و درود و سلام بر سرورمان رسول خدا و خاندان پاكش
ايستادگي و استقامت شما مردم ايران و حكومت جمهوري اسلامي بر موضع حمايت و پشتيباني از مقاومت فلسطين با سلاح را مي ستايم، و از ياري و دعاى شما سپاسگزارم. و به جوانان مسلمان ايراني مي گويم: همانطور كه تاكنون بر دين خود استوار بوده ايد و ياور مظلومان فلسطين ى مستضعفان جهان بوده ايد، همچنان در خط انقلاب و گوش به فرمان وليّ امرتان امام خامنه اي باشيد.
همچون سيدالشهداء أبي عبدالله الحسين عليه السلام به عهد خود در جهاد في سبيل الله وفادار بمانيد. و خود را براى آزادسازي قدس آماده كنيد، كه قدس در انتظار شما و در انتظار مسلماناني است كه إن شاء الله به زودي با امام مهدي عليه السلام وارد آن خواهند شد، تا به اميد خدا به زودي با يكديگر در قدس شريف ملاقات كنيم. 
در روز جهاني قدس ياد ميكنم از امام خميني رضوان الله عليه و به روح او درود مي فرستم؛ و به رهبر معظم انقلاب اسلامي امام سيد علي خامنه اي سلام مي كنم؛ و سلام مي كنم به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، و به همه ى ملت ايران، از زن و مرد و پير و جوان؛ و به همه ى شهداى باوفاى ايران درود مي فرستم، خصوصاً ژنرال شهيد، حسن طهراني مقدم سازنده ى موشك فجر5 كه اين روزها تلآويو را به لرزه در مي آورد
عزيزانم، براى ما بسيار دعا كنيد و ماجراى فلسطين را در همه ى كشورها منتشر كنيد و به گوش جهان برسانيد. خدا شما را از شرّ دسيسه هاى شيطان بزرگ آمريكا، و اسرائيل و مزدوران آنها حفظ كند. و مجدداً به شما سلام ميكنم. همواره موفق و عزيز باشيد. والسلام عليكم ورحمة الله.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
0
جهت شادی روح شهید تهرانی مقدم صلوات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
0
الهم عجل لولیک الفرج
sss
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
0
مرده با صهیونیست ادمکش ما با شماییم خدا با شماست