کد خبر: ۵۸۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
اخبار پلیسی فارس

سارق اينترنتي در جهرم خودکشی کرد/ عامل آتش سوزی‌های کازرون دستگیر شد

فرد مأمورنمايي كه با تهديد سلاح مبلغ 267 ميليون ريال سرقت كرده بود، در جهرم دستگير شد.
به گزارش شیرازه، فرد مأمورنمايي كه با تهديد سلاح مبلغ 267 ميليون ريال سرقت كرده بود، در شهرستان " جهرم" استان فارس دستگير شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت مسلحانه از راننده يك خودرو در جاده "جهرم - شيراز"، ماموران پليس آگاهي شهرستان ماموريت يافتند موضوع را به صورت وي‍ژه پيگيري كنند.

سرهنگ "يوسف ملك زاده" افزود: در بررسي هاي اوليه، مشخص شد يك مرد جوان تحت پوشش مامور، سوار خودرو مالباخته شده و با تهديد سلاح گرم اقدام به سرقت دو ميليون ريال وجه نقد و انتقال 265 ميليون ريال از كارت بانكي وي كرده است.

وي تصريح كرد: ماموران با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي، فرد سارق را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه، وي را در مخفيگاهش دستگير كردند.

سرهنگ "ملك زاده" با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابي گفت: در بازرسي از مخفيگاه وي، يك قبضه سلاح گرم و وجه نقد مسروقه كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با بيان اينكه متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد، به شهروندان هشدار داد: در صورتي که افرادي با پوشش مامور به شما مراجعه و به صورت غير متعارف با شما برخورد نمودند، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

سارق اينترنتي دست به خودكشي زد

سارق اينترنتي به دليل مصرف شيشه در مخفيگاهش در شهرستان "جهرم" استان فارس دست به خودكشي زد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت يك شهروند مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب اينترنتي وي، موضوع در دستور کار ماموران پليس فتا اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ"يوسف ملك زاده" ادامه داد: پس از بررسي دقيق اظهارات مالباخته مشخص شد كه مبلغ 11ميليون ريال از حسابش براي خريد كارت شارژ تلفن همراه برداشت شده كه در اين رابطه كارشناسان پليس فتا با استعلام از مبادي ذيربط و يك سري تحقيقات فني، متهم را كه جواني 25 ساله و از آشنايان شاكي بود ، شناسايي كردند.

وي اظهار كرد: در تحقيقات ماموران مشخص شد متهم به واسطه سابقه رفاقت و اعتمادي كه شاكي به وي داشته است، اطلاعات حساب بانكي مالباخته را در غفلت او به دست آورده و اقدام به سرقت از حساب او و نهايتاً خريد كارت شارژ براي خود و برخي از دوستان خود مي كرده است. اين مقام انتظامي با بيان اينكه اين متهم 25 ساله با توجه به اعتياد شديد و مصرف شيشه ، قبل از دستگيري در مخفيگاهش دست به خودكشي زده بود، گفت: تحقيقات پليس آگاهي در اين خصوص همچنان ادامه دارد.

سرهنگ"ملك زاده"در پايان به شهروندان هشدار داد: به هيچ عنوان اطلاعات بانکي خود را در جلد کارت بانکي يادداشت نكرده و يا آن را در اختيار ديگران قرار ندهند و در دوره هاي زماني کوتاه نسبت به تغيير رمز اول و دوم خود اقدام نمايند.

عامل خسارت 14 ميلياردي در دام پليس

فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" استان فارس از دستگیري عامل آتش سوزی بيش از 210 هكتار از منابع طبيعي چند روز گذشته در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محسن سروقد" در تشريح این خبر گفت: با توجه به آتش سوزی چند روز پیش در بخش "نودان" شهرستان کازرون که منجر به آتش گرفتن بیش از 210 هکتار از منابع طبیعی و جنگل ها و وارد شدن خسارت 14میلیارد ریالی شد، موضوع شناسايي و دستگيري عامل اين آتش سوزي در دستور كار پلیس قرار گرفت .

وي تصریح کرد: ماموران انتظامی بخش "نودان" با همكاري اداره منابع طبیعی شهرستان، با انجام اقدامات اطلاعاتی فردی را در این زمینه دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند.

سرهنگ "سروقد" افزود: متهم در تحقیقات لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی اقرار و عنوان كرد که قصد آتش سوزی جنگل های منابع طبیعی را نداشته و این کار به طور سهوی انجام شده است.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید خاطر نشان کرد: عوامل انساني از جمله مردم بومی و مسافران با روشن کردن آتش در طبیعت آن را به طور کامل خاموش نمی کنند که با وزش باد، آتش دوباره شعله‌ور شده و باعث آتش‌سوزي‌ در جنگل‌ها و عرصه‌هاي منابع طبيعي می شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
0
جنگل را آتش می زنند تا زمین های آن را بفروشند