کد خبر: ۵۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۳

تیم شهید صالحی قهرمان مسابقات فوتسال جام «آدینه» در سپیدان شد+ عکس

در یک بازی نفس گیر و جذاب بین دو تیم شهید قنوتی و شهید صالحی، پس از اتمام وقت قانونی و وقتهای اضافه تیم شهید صالحی در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال جام آدینه دست یافت.
به گزارش شیرازه به نقل از  مارگون، بیژن احمد پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان دقایقی قبل پس از فینال جام آدینه اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان هر ساله برای گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تقویت روحیه نشاط و ایجاد شادابی بین جوانان سپیدانی برگزار می شود.

احمد پور با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات گفت: امسال مسابقات جام آدینه با حضور 20 تیم از اولین شب ماه مبارک رمضان آغاز و بازیها به صورت دوره ای صورت گرفت که از بین 20 تیم شرکت کننده تیم شهید صالحی مقام اول، تیم شهید قنوتی مقام دوم و تیم مسجد النبی اردکان به مقام شوم دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان با تشکر از ادارات مجری این مسابقات افزود: امسال جام رمضان بصورت مشترک و با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه و اداره ورزش و جوانان سپیدان و  با عنوان « جام آدینه » برگزار شد که الحمدالله با استقبال خوبی از طرف جوانان و ورزشکاران شهرستان مواجه شد.

حواشی فینال جام آدینه:  ( بی‌اخلاقی تماشاگرنماها )

فینال جام آدینه مصادف شد با شب عید سعید فطر، کادر برگزار کننده مسابقات و تیم های شرکت کننده 30 شب بدون هیچ مشکلی بصورت دوره ای مسابقات را پی در پی برگزار کرده تا اینکه در این شب عزیز فینال حساس بین دو تیم شهید قنوتی و شهید صالحی بر گزار شد.

یک فینال حساس، نفسگیر و تند و تیز و پر برخورد. مسابقه فینال در پایان وقت قانونی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید و در وقت های اضافه نیز هیچ یک از تیم ها موفق به باز کردن دروازه تیم حریف نشد.

بازی فینال در بین هیاهو و شور تماشاگران به ضربات پنالتی رسید و بالاخره پس از رد و بدل شدن 18 ضربه پنالتی، تیم شهید صالحی با اختلاف یک گل به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال جام آدینه شهرستان دست یافت.

تاسف از اینکه زمانی نگذشت که برخی از تماشاگر نماها شادی بازیکنان و هواداران تیم قهرمان را با به راه انداختن دعوا و فحاشی به یکدیگر تلخ نموده تا جایی که حتی مراسم اهداء جوایز تیم های اول تا سوم نیز به دلیل شدت درگیری ها برگزار نشد و مسئولین برگزاری مسابقات ناچار به نیمه کار گذاشتن مراسم شدند.

با دیدن چنین صحنه ای که قبلاً نیز شاهد آن بوده ایم این سوال پیش می آید که چرا باید در چنین برنامه ای که از حساسیت ویژه ای برخوردار است جهت برقراری امنیت و آرام ساختن تماشاگران به حضور دو سرباز اکتفا کرد ؟

http://www.margoon.com/services/yaddashthttp://www.margoon.com/services/yaddashthttp://www.margoon.com/services/yaddashthttp://www.margoon.com/services/yaddashthttp://www.margoon.com/services/yaddasht


نظرات بینندگان