کد خبر: ۵۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

شعار مرگ بر رژیم کودک کش اسرائیل در مصلای جمعه خرامه طنین انداز شد

مسئولین بالاخص نماینده مردم در مجلس علی رغم تمام کارشکنی هایی که از سوی برخی نمایندگان مجلس دیگر شهرستان ها انجام می‌دهند توان خود را به کار گیرند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام امین کشاورز امام جمعه موقت خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تشریح عظمت دعای افتتاح، این دعا را نسخه ای شفابخش برای همه روزها و ماه های سال برشمرد.

وی در ادامه، رغبت زندگی در دولت حق، عرض شکوایه به محضر خداوند به خاطر غیبت امام زمان (عج) و فتح روشن را سه کلید واژه مهم جامعه آرمانی مهدویت از منظر دعای افتتاح عنوان کرد و گفت: اگر انتظار در جامعه جهانی ایجاد شود این نصرت و وعده الهی است که محقق خواهد شد.

حجت الاسلام کشاورز به سالروز بمباران هیروشیما و ناکازاکی و کشتار بی رحمانه 160 هزار انسان اشاره کرد و بیان داشت: این فاجعه بزرگ روی غرب را سفید کرد، اتفاقاتی که در سوریه و عراق و غزه می افتد از همین جنس است و به همان شکل ادامه پیدا خواهد کرد.

امام جمعه موقت خرامه ضمن بازگو نمودن سخنان مقام معظم رهبری در خطبه های عید سعید فطر ادامه داد: امروز مهمترین مسئله جهان اسلام و جهان انسانیت غزه است، درمان این درد بزرگ اتحاد جامعه اسلامی برسر چارچوب های کلی و پرهیز از قدرت طلبی نخبگان است.

وی افزود: امروز کشورهای عربی با همان تفکرات معاویه ای حکومت می کنند و اثری از اسلام نیست، بیشترین توطئه ها علیه غزه هم  توسط عربستان و قطر صورت می گیرد.

حجت الاسلام کشاورز اذعان داشت: به لطف خداوند و پشتیبانی های مسلمانان جهان بالاخص جمهوری اسلامی ایران، امروز این اسرائیل است که به دنبال آتش بس است، امیدوارم که اسرائیل به خاک ذلت بیفتد چرا که این وعده الهی است.

امام جمعه موقت خرامه در تبیین اهمیت جاده خرامه نی ریز گفت: جاده خرامه نی ریز آرزوی دیرینه مردم خرامه و نی ریز بوده است، این جاده، خرامه را از بن بست خارج کرده و پای صنعت را به این شهرستان باز خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسئولین شهرستان بالاخص نماینده مردم در مجلس علی رغم تمام کارشکنی هایی که از سوی برخی نمایندگان مجلس دیگر شهرستان ها در حال انجام است تمام تلاش خود را به کار بسته اند اما مردم نیز با نوشتن طومار حمایت خود را اعلام کنند چونکه حمایت مردمی بسیار مهم است.

در پایان نماز جمعه، مردم ولایت مدار شهرستان خرامه در اعتراض به کشتارهای بی رحمانه رژیم کودک کش اسرائیل ندای "مرگ بر اسرائیل" را سردادند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/mordad%2093/10%20nemazjome/10%20mordad%20nemazjome%201.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/mordad%2093/10%20nemazjome/10%20mordad%20nemazjome%202.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/mordad%2093/10%20nemazjome/10%20mordad%20nemazjome%203.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/mordad%2093/10%20nemazjome/10%20mordad%20nemazjome%204.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/mordad%2093/10%20nemazjome/10%20mordad%20nemazjome%205.jpg

نظرات بینندگان