کد خبر: ۵۸۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

كشف اختلاس 12 ميلياردي یک کارمند بانک در شيراز

در بررسي هاي كارشناسي مشخص شد كارمند بانك با استفاده از اسناد جعلي اقدام به برداشت غير قانوني وجوه بانك نموده است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی نیروی انتظامی فارس، رييس پليس فارس از دستگيري يك كارمند بانك و كشف اختلاس 12 ميليارد و 610 ميليون ريالي از وي در شيراز خبر داد.

سردار " احمد علي گودرزي" با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام شكايت اداره حقوقي يكي از بانك هاي شيراز مبني بر اختلاس مبالغي توسط يكي از كارمندان آن بانك، بلافاصله مأموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي استان تحقيقات خود را آغاز كردند.

وي ادامه داد: در بررسي هاي كارشناسي مشخص شد كارمند بانك با استفاده از اسناد جعلي اقدام به برداشت غير قانوني وجوه بانك نموده است.

كشف اختلاس 12 ميلياردي یک کارمند بانک در شيراز
فرمانده انتظامي فارس افزود: پس از انجام حسابرسي توسط كارشناسان مشخص شد كه متهم با سند سازي و انتقال وجوه به حسابهاي ديگر مبلغ 12 ميليارد و 610 ميليون ريال اختلاس كرده است.

سردار " گودرزي" گفت: با هماهنگي مقام قضايي حساب هاي فرد مورد نظر و اموالي كه از اين راه به دست آورده بود توقيف و متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

زن كيف قاپ با 30 فقره سرقت در دام پليس
زن كيف قاپي كه با حضور در مكان هاي شلوغ شهرستان شيراز اقدام به كيف قاپي از شهروندان مي كرد دستگير و به 30 فقره سرقت اعتراف كرد.

رييس پليس آگاهي فارس در تشريح اين خبر گفت: مأموران كلانتري "مدرس" شيراز با همكاري شهروندان خانمي را در اتوبوس خط واحد و هنگام سرقت محتويات يك كيف دستگیر مي كنند.

سرهنگ "سيروس حيدري" با بيان اينكه متهم به همراه پرونده به پليس آگاهي استان انتقال داده شد افزود: در تحقيقات صورت گرفته از اين متهم، 30 فقره سرقت كيف زني و كيف قاپي در سطح شهرستان شيراز كشف شد.

وي تصريح كرد: صحنه هاي سرقت بازسازي و تا كنون تعداد ۱۴ نفر از مالباختگان شناسايي و با مواجهه حضوري سارق را مورد شناسايي قرار داده اند.

سرهنگ " حيدري" با بيان اينكه تحقيقات بيشتر پليس براي كشف سرقت هاي احتمالي ديگر ادامه دارد افزود: شهروندان به خصوص بانوان در مكان هاي شلوغ و پر ازدحام مواظب وسايل شخصي خود باشند.

كشف محموله های قاچاق در شهرستان کازرون
ماموران انتظامي شهرستان "کازرون" استان فارس در بازرسي از دو دستگاه خودرو، محموله های قاچاق 500 ميلیون ریالي را کشف كردند.

سرهنگ "محسن سروقد" در تشريح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به سه دستگاه خودرو سمند، پراید و كاميون مظنون شده و بلافاصله آنها را متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این خودروها تعداد 330 کیلو چای خارجی، 1500 عدد تمر هندی و دو هزار و 500 عدد انواع اسباب بازي قاچاق کشف شد . سرهنگ "سروقد" اظهار كرد: در اين رابطه سه نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پایان با بيان اينكه ارزش ریالی محموله هاي كشف شده 500 ميليون ريال برآورد شده است افزود: با توجه به اثرات سوء قاچاق كالا بر اقتصاد كشور، شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان مراتب را با پليس در ميان بگذارند.

اختلافات ملكي منجر به وقوع قتل شد
دو نفر كه طي يك درگيري فردي را به قتل رسانده و متواري شده بودند، توسط مأموران انتتظامي شهرستان " اقليد" استان فارس شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان " اقليد" در اين خصوص گفت: ماموران پاسگاه "حسن آباد" از وقوع يك فقره درگيريدر زمينهاي كشاورزي يكي از روستاهاي شهرستان مطلع و بلافاصله به محل مورد نظر عزيمت كردند.

سرهنگ " محمد حسين اسكندري" گفت: پس از حضور مأموران مشخص شد كه شخصي به نام "ر- پ" از ناحيه سر و صورت مورد اصابت سلاح سرد قرار گرفته و پس از انتقال به بيمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت كرده است.

وي ادامه داد: در بررسي هاي تكميلي مأموران از چگونگي بروز اين حادثه مشخص شد كه دو نفر ضارب پس از اتمام درگيري به سمت كوه هاي اطراف روستا متواري شده اند.

سرهنگ " اسكندري" گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در نهايت هر دو نفر ضارب پس از 24 ساعت شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان "اقليد" با بيان اينكه متهمان در تحقيقات به جرم ارتكابي اقرار و علت درگيري را اختلافات ملكي اعلام كردند افزود: هر دو متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

وي در پايان هشدار داد: شهروندان در اينگونه مواقع سعه صدر داشته و مشكلات و اختلافات ملكي خود را از طريق مراجع قضايي حل نموده و از هرگونه نزاع و درگيري پرهيز كنند.

رد رشوه يك ميليوني در شيراز
مأموران صحيح العمل فارس رشوه يك ميليون و 50 هزار ريالي راكب موتورسيكلت را صورتجلسه كردند. فرمانده انتظامي شهرستان شيراز در اين خصوص گفت: مأموران کلانتري "فخرآباد" يك دستگاه موتورسيكلت را به دليل نداشتن مدارك متوقف مي نمايند.

سرهنگ " بهادر اسماعيلي" افزود: هنگام انتقال موتورسيكلت به كلانتري راكب كه فاقد مدارك و گواهينامه بوده است جهت رهايي ازچنگال قانون مبلغ يك ميليون و 50 هزار ريال وجه نقد را به عنوان رشوه به مأموران پيشنهاد مي كنند كه مأموران صحيح العمل ضمن رد رشوه، وجه مذكور را صورتجلسه و ضميمه پرونده مي كنند.

وي ادامه داد: متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

توقیف خودرو مزدا با 338 هزار نخ سیگار قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس از توقیف یک دستگاه خودرو مزدا و کشف 338 هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.

سرهنگ "علی شیبانیان" با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان پس از یکسری کارهای اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی یکی از قاچاقچیان عمده سیگار را شناسایی كردند.

وي افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی و در بازرسی ازمغازه این قاچاقچی وی را هنگامی که مشغول تخلیه سیگار خارجی قاچاق از یک دستگاه خودرو مزدا به داخل مغازه بود، دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: در بازرسی از خودرو تعداد 338 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ"شیبانیان" با بیان این که ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر 200 میلیون ریال می باشد، تصریح کرد: در این خصوص پس از تکمیل پرونده خودرو به پارکینگ انتقال و متهم به همراه کالای قاچاق كشف شده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل شد.

وي در پایان خاطر نشان كرد: قاچاق کالا و ارز به ویژه سیگار علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور باعث گرفتاری جوانان و نوجوانان در دام اعتیاد است از این رو از شهروندان درخواست مي شود هر گونه اخبار واطلاعات خود را در این خصوص به پلیس 110اطلاع دهند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
0
وااااااااااااااای چه مامور خوبی بوده یک میلیون ریاااااال را قبول نکرده..
لطیفه خنده داری بود
سردار بیا تا بریم تا رشوه گرفتن را با چشم خودتون نشونتون بدم