کد خبر: ۵۸۸۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
شیرازه گزارش می دهد

پرواز ملکوت در فرودگاه شیــــراز با نقص فنی روبروست!

اگر برخورد سلبی با این جماعت معلوم‌الحال سخت و ممکن است هزینه داشته باشد! آیا پخش صدای اذان به عنوان یک اقدام ایجابی برای دعوت به ادای واجب الهی هم دشوار است؟
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مسلمانان در هرجا از جهان که باشند تلاش می‌کنند تا پیام اذان به گوش همه برسد. چرا که معتقدند اذان پیام دین و نماز است و حتی برخی در کشورهای اروپایی حاضرند برای پخش این پیام الهی غرامت پرداخت کنند! اما در ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام در برخی از مکان‌های عمومی اذان پخش نمی‌شود.

اخیرا فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز که روزانه جمعیت انبوهی از مسافران داخلی و خارجی با ادیان و مذاهب مختلف خدمات می‌دهد، صدای اذان صبح شنیده نمی‌شود.
گزارش عینی خبرنگار شیـــرازه از فرودگاه شهید دستغیب که نیم ساعت قبل از اذان صبح در فرودگاه شیراز حضور یافته حاکی از آن است که در زمان اذان صبح، اذان از بلندگوهای فرودگاه پخش نمی شود.  و پس از پیگیری از مسئولین خرابی رادیو، علت عدم پخش اذان اعلام شد! و این در حالی بود که برای بسته بودن درب مسجد فرودگاه اصلا پاسخی وجود نداشت!»

از مسائل و مشکلات فنی و تخصصی فرودگاه‌ها که بگذریم، مسائل فرهنگی مانند پوشش هنجارشکنانه برخی مسافران دل هر مسافر مسلمان را به درد می‌آورد و متاسفانه مقابل چشم مسئولین فرودگاه خودنمایی می‌کنند و خبری از برخورد با این مروجان بی‌حیایی نیست.

اگر برخورد سلبی با این جماعت معلوم‌الحال سخت و ممکن است هزینه داشته باشد! آیا پخش صدای اذان به عنوان یک اقدام ایجابی برای دعوت به ادای واجب الهی هم دشوار است؟ آیا عدم پخش صدای روح‌بخش اذان با توجیه خراب بودن رادیو قابل پذیرش است؟

مسئولین فرودگاه شهید دستغیب شیراز قطعا می دانند، شایسته شیراز این سومین حرم اهل بیت نیست که در فرودگاه بین‌المللی و پرتردد و فعال آن بانگ الهی پخش نشود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
0
عامو شیرازه برو دنبال کارت فرودگاه شیراز چیش درسته که اذانش درست باشد چرا از الافی مسافران، تقلب درلیست انتظار وووووووووووووووووو حرفی نمیزنی اذان پیشکش
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
0
واقعا خجالت داره فقط به فکر ساختمان هستیم و کلاس فرودگاه به اذان مذهب تو مملکت اسلامی در نظام اسلامی اهمیت ندن
به نظرم اون مشکل رو باید برکنار کرد
البته و متاسفانه مسئولین از جمله استاندار فقط به فکر ساخت برج دو قلو هست و شاید کاری به کار این چیزا نداره؟ متاسفانه نمیدونم فرق فرودگاه در مملکت اسلامی با فرودگاه در امریکا و دیگر کشورهای بی دین چیه اقای سیدی مدیر کل متاسفیم
ناشناس
Germany
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
0
متاسفانه نماز و سایر شعائر اسلامی به موضوعی دست چندم برای برخی مدیران تبدیل شده. نمازخانه ادارات رو بینید. معمولا حقیر ترین و کثیف ترین جاها رو به نمازخانه اختصاص می دن. دوستی می گفت برا تجهیز نمازخانه اداره شون پیگیری کرده مبلغ ناچیزی رو با منت اختصاص دادن. بعد که از طریق نماینده ستاد اقامه نماز پیگیری کرده، حاج اقا گفته برا ده پانزده نفر که نباید بیشتر از این هزینه کرد! جالبه که برا سرویس های بهداشتی همون سازمان ده برابر هزینه کردن! برخی از این اقایان فقط از اسلام بلدند چفیه دور گردن بندازن!