کد خبر: ۵۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
در چهارمین سفر به شهرستان

استاندار کلنگ گازرسانی به مزایجان بوانات را زمین زد + تصاویر

با پایان این طرح شهر مزایجان و 20 روستای این بخش از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، دکتر احمدی استاندار فارس به همراه محمدی مدیر عامل شرکت گاز استان عصر روز شنبه به شهرستان بوانات سفر کرد و در این سفر پروژه گازرسانی به بخش مزایجان این شهرستان نیز آغاز شد.

احمدی در این باره در گفتگو با حرف رسا گفت: با پایان این طرح شهر مزایجان و 20 روستای این بخش از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

استاندار فارس افزود: این پروژه در دو فاز و دو مرحله انجام خواهد شد که اعتبار آن ده میلیارد و یکصد و نود میلیون تومان تخصیص داده شده که توسط شرکت گاز استان فارس اجرا می شود و پیمانکار آن نیز مشخص شده که عملیات گازرسانی به زودی شروع خواهد شد و تا سال آینده به اتمام خواهد رسید.

احمدی اظهار داشت: تمام تلاش دولت تدبیر و امید خدمت رسانی به مرد مناطق محروم است که بوانات نیز یکی از مناطق محروم و سردسیری است که ظرفیت های بسیار خوبی دارد و امیدواریم این نعمت به خوبی مورد بهره برداری این شهرستان قرار گیرد و در توسعه آن نقش داشته باشد.

استاندار فارس از ترمیم جاده بوانات خرمبید خبر داد و گفت: در این مرحله کار روکش آسفالت جاده به طول 28 کیلومتر در حال اجراست.

احمدی افزود: طرح دیگری که به زودی عملیات آن آغاز خواهد شد ترمیم و به بهره برداری رسیدن جاده مزایجان و دهستان سروستان  و ادامه آن است.

وی در خصوص لاین دوم جاده بوانات - صفاشهر نیز گفت: طرح های مطالعاتی و نقشه برداری آن انجام شده که به احتمال زیاد از سال آینده نیز این طرح عملیات ساخت آن شروع خواهد شد.

استاندار فارس در پایان از گاز رسانی به روستاهای خورکش، سیمکان و دهستان باغ صفا خبرداد و گفت: شرکت گاز فارس در همه نقاط استان فعال است و در مناطق گرمسیری و سردسیری به صورت کم سابقه ای فعالیت می کند که امیدوارم مردم بتوانند از این نعمت بهره مند شوند.

دکتر احمدی قبل از این افتتاح در جلسه شورای تامین شهرستان و جلسه ای با حضور ائمه جمعه شهرستان بوانات شرکت کرد و به بررسی مسایل و مشکلات شهرستان پرداخت.


نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان