کد خبر: ۵۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳

بدهی 56 میلیارد ریالی ادارات قیروکارزین به شهرداری +اسامی ادارات

منصور صالحی شهردار شهر قیر در گفتگو با سایت محلی پرگون از بدهی 56 میلیارد ریالی ادارات دولتی شهر قیر به شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش شیرازه منصور صالحی شهردار شهر قیر در گفتگو با سایت محلی پرگون از بدهی 56 میلیارد ریالی ادارات دولتی شهر قیر به شهرداری این شهر خبر داد.

وی گفت: ادارات دولتی در شهر قیر اقدام به ساخت و ساز کرده اند در حالی که هیچ گونه مجوز ساخت و سازی را از شهرداری دریافت نکرده اند. صالحی اظهار داشت: عدم داشتن پروانه ساخت این مکانها به این دلیل است که حتی ادارات برای گرفتن مجوز ساخت و ساز به شهرداری مراجعه نکرده اند. 

وی در ادامه به نام ادارات بدهکار اشاره کرد و گفت: اداراتی از قبیل فرهنگ و ارشاد اسلامی، منابع طبیعی و آبخیزداری، شورای حل اختلاف، کلانتری، دادگستری، دانشگاه پیام نور، آموزش و پرورش، باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش، امور عشایر، راه و شهرسازی، بیمارستان امام محمد باقر(ع) ، فرمانداری، هلال احمر و هواشناسی اداراتی هستند که به شهرداری بدهکارند و تاکنون اقدامی در جهت پرداخت بدهی خود انجام نداده اند.

صالحی همچنین تصریح کرد: ادارات امور مالیاتی ، ثبت و اسناد و اداره گاز رسانی شهرستان نیز بابت تغییر کاربری مکان خود از مسکونی به اداری بدهکار شهرداری می باشند.

شهردار شهر قیر مبلغ دقیق بدهی ادارات به شهرداری را 56247734015 ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به بدهی 40 میلیارد ریالی شهرداری شهر قیر در صورت پرداخت بدهی ادارات شهرستان، شهرداری می تواند با پرداخت تمامی بدهی های خود، از پول باقی مانده خدمات بسیار خوبی را در جهت رفاه حال همشهریان انجام دهد.

نظرات بینندگان