کد خبر: ۵۸۸۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
رئیس اتحادیه صنف کتاب و نوشت افزار شیراز:

ارائه نوشت افزار با تصاویر غیراسلامی در شیراز ممنوع شد

رئیس اتحادیه صنف کتاب و نوشت افزار شیراز گفت: براساس بخشنامه‌ای که به همه اعضای اتحادیه صنف کتاب و نوشت افزار شیراز ارائه شده توزیع نوشت‌افزار با تصاویر غیربومی و اسلامی ممنوع شد.
به گزارش شیرازه به نقل ازتسنیم، حسین بهزادیا اظهار کرد: سال‌های قبل نوشت افزار با تصاویر باربی در فروشگاه‌های عرضه لوازم التحریر توزیع می‌شد اما براساس بخشنامه‌ای که امسال به همه اعضای صنف کتاب و نوشت‌افزار شیراز ابلاغ شده ارائه نوشت‌افزار با تصاویر غیربومی و غیراسلامی ممنوع شد.

وی با بیان اینکه قیمت نوشت افزا امسال افزایش نداشته، افزود: هم اکنون آنقدر بازار لوازم التحریر به سبب واردات اشباع شده است که برخی اقلام حتی با ضرر به فروش می‌رسد و اگر تا 2 سال دیگر نوشت افزا وارد نشود با مشکلی روبه‌رو نمی‌شویم.

رئیس اتحادیه صنف کتاب و نوشت افزار شیراز با بیان اینکه در استان فارس کارخانه تولید نوشت افزار وجود ندارد، گفت: طرح‌هایی امسال در بازار ارائه می‌شود که از وزارت ارشاد اسلامی تایید شده باشد .

وی با بیان اینکه همه اعضای اتحادیه صنف کتاب و نوشت افزار شیراز باید نرخ و اتکیت بر روی اقلام خود نصب کنند، خاطر نشان کرد: اتحادیه صنف کتاب و نوشت افزار هم اکنون 400 عضو در شیراز دارد.

بهزادیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بازار بیشتر اقلامی ارائه می‌شود که در صدا و سیما فیلم‌های آن پخش ‌شود.

انتهای پیام /
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
0
دستشون درد نکنه.اقدام درست همینه