کد خبر: ۵۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ دو‌شنبه 13 مرداد

از صفحه اول چهل‌تکه‌ای یک روزنامه تا سم‌پاشی علیه دولت!

به گزارش شیرازه؛ «نیم‌نگاه» از همه جا و از هر دری تیتر زده تا آنجا که 17 تیتر را در نیم صفحه اول این روزنامه می‌توان دید. اما تیتر یک این روزنامه مربوط به استاندار است که در مراسم روز صنعت و معدن گفته: «صاحبان سرمایه عدم حمایت مسئولین را با تمام وجود لمس می کند» که این گفته وی تیتر یک امروز این روزنامه شده. معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی هم گفته: «ابلاغ سیاست‌ های هوشمندانه سلامت توسط مقام معظم رهبری اتفاقی بی سابقه است» که در صفحات داخلی این روزنامه به چاپ رسیده است.

«افسانه» تیتر امروز خود را از میان صحبت‌های آیت الله ایمانی انتخاب کرده که خواستار برخورد با خاطیان سرمایه‌گذاری در شیراز شده. یادداشت امروز با عنوان «رقابت بدون رقابت» به موضوع عدم وجود رقابت در زمینه ساخت خودرو پرداخته و گفته رقابت به افزایش قیمت خودرو منتقل شده است. استاندار با بیان اینکه در هفته دولت به مردم گزارش صریح و صحیح می‌دهیم گفته: «سم پاشی علیه دولت بی معناست». این خبر در صدر اخبار داخلی افسانه به چاپ رسیده است. در آستانه 6 ذی القعده شورای بزرگداشت دهه کرامت با موضوع «عزیمت مشتاقان با پای پیاده به حرم شاهچراغ(ع)» تشکیل جلسه داده. قرار است از 100 نقطه فارس پیاده روی به سمت حرم شاهچراغ(ع) آغاز شود.

«خبرجنوب» هم تیتر یک خود را به همایش بزرگداشت صنعت و معدن اختصاص داده و به نقل از امام جمعه شیراز تیتر زده: «عیب و عار دانستن سرمایه و ثروت باید از جامعه زدوده شود». «چوبه دار خط پایان تبهکاران باغ های وحشت» تیتر دیگر این روزنامه است که مربوط به اعدام 3 سارق مسلح و متجاوز است که دیروز اعدام شدند. خبر «اختصاص 45 میلیارد ریال به استان فارس برای تامین آب و حل مشکل آلودگی آن» در صدر اخبار داخلی به چشم می خورد. «توانمندسازی مناطق محروم استان فارس را در دستور کار داریم» را استاندار در آیین آغاز عملیات گازرسانی به یکی از بخش های بوانات گفته که در صفحات داخلی به چاپ رسیده است. صفحه گردشگری اما از رنگ پریدگی تاریخ در باغ جهان‌نما گفته است.

«عصرمردم» هم مراسم روز صنعت و معدن را تیتر یک خود کرده و به نقل از آیت الله ایمانی آورده: «خبر تعطیلی کارخانجات مرا افسرده می کند». این مطلب با عکسی از این نشست در صفحه اول این روزنامه به چاپ رسیده است. «افراد دارای مهارت هرگز بیکار نخواهند بود» تیتر داخلی عصر مردم است که به نقل از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای به چاپ رسیده است و در پایان کاریکاتور امروز؛




نظرات بینندگان