کد خبر: ۵۸۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ سه‌شنبه 14 مرداد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در حوض ماهی سعدیه!

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفته: تنگ‌نظری‌ها در فارس رغبت کار را از سرمایه‌گذاران گرفته است
به گزارش شیرازه؛ «عصرمردم» با تیتری کشوری کار خود را شروع کرده و بعد هم با عکسی به سراغ وقایع غزه رفته. «فارسی ها بیش از یک میلیارد تومان فطریه دادند» از جمله تیترهای داخلی این روزنامه است که به نقل از مدیرکل کمیته امداد فارس به چاپ رسیده است. کاریکاتوری هم با موضوع پزشک خانواده در این روزنامه منتشر شده؛



«نیم‌نگاه» از آرزوهای دور و دراز شهردار شیراز برای پل فروریخته ولیعصر(عج) تیتر زده و عکسی هم از جناب آقای شهردار به چاپ رسانده است که به بازدید از این پل رفته است. رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به افول تفکر توام با تحجر تکفیری ها و سلفی ها گفته:‌ «بی شک ستاد بازسازی عتبات عالیات به ستاد بازسازی بقیع تغییر خواهد کرد». این خبر در صدر اخبار داخلی نیم‌نگاه به چاپ رسیده است. «رشد 38 درصدی وصول درآمدهای عمومی استان در سال جاری»؛ رییس سازمان امور اقتصاد و دارایی ضمن اعلام این خبر با آمار و ارقام، به توضیح آن پرداخته که در صفحه آخر این روزنامه به چاپ رسیده است.


«افسانه» اما کارگران را مقصر حادثه پل ولی عصر(عج) معرفی کرده و از تعهد پیمانکار برای پرداخت صفر تا صد خسارات خبر داده. عکسی ناراحت کننده از مناطق سوخته در مهارلو با تیتر «آتش به جان مهارلو افتاد» در صفحه اول خودنمایی می کند. این روزنامه به سراغ دبیرِ خانه کارگری فارس هم رفته و وی از افزایش 5 درصدی حقوق کارگران خبر داده و گفته: ‌«وزارت کار با این طرح موافقت کرده».


«خبر جنوب» امروز تیتر زده است «حکایت ناتمام سرمایه‌گذاران پا به فرار فارس!» و به نقل از رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس آورده: تنگ‌نظری‌ها در فارس رغبت کار را از سرمایه‌گذاران گرفته است. زارع در انتقاد از شیوه برخورد با سرمایه‌گذار در فارس ادامه داده: «نمونه بارز این مشکل همین چند وقت پیش اتفاق افتاد که سرمایه‌گذاری را به فارس آوردم و او قول داد اگر ظرف سه ماه مجوزهای لازم صادر شد میزان سرمایه‌گذاری چند میلیاردی‌اش را بدون گرفتن وام دو برابر کند اما متاسفانه هیچ یک از مجوزها حتی ظرف شش ماه صادر نشد و او بعد از شش ماه از فارس رفت». تیتر دیگر این روزنامه یک جمله از ذوالانوار نماینده شیراز است که گفته: «بانک‌های فارس فقط پول جمع‌کن شده‌اند». در صفحه گردشگری خبر جنوب اما حوض‌ماهی‌ سعدیه مورد بررسی قرار گرفته و آمده است: از خرچنگ و لاک‌پشت گوشت‌خوار گرفته تا بطری نوشیدنی و کارت تلفن را در حوض ماهی سعید تماشا کنید! «فردا؛ زیارت عاشورا در مسجد فرودگاه بین المللی شیراز» دیگر تیتر این روزنامه است. سه روز قبل برخی رسانه‌های استان از جمله شیرازه نسبت به عدم پخش اذان در محوطه داخلی فرودگاه شیراز اعتراض کرده بودند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
0
پیمانکار پل کابلی کیه ؟