کد خبر: ۵۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ دوشنبه 20 مرداد

شیرازی ها سالیانه چقدر آب هدر می دهند؟

استاندار فارس در جلسه‌ای گفته است: «مردم از حضور در مراسم یادروز حافظ محروم نشوند»
به گزارش شیرازه؛ «نیم‌نگاه» با تیتری از صحبت‌های رییس‌جمهور کار امروز خود را آغاز کرده. عکس‌هایی هم از سانحه دلخراش سقوط هواپیما در تهران در صفحه اول خودنمایی می‌کند. استاندار فارس هم ضمن تبریک روز خبرنگار از مسوولان خواسته تا ضمن انتقادپذیر بودن از خبرنگاران حمایت کنند. این خبر در صدر اخبار داخلی این روزنامه به چشم می‌خورد.

«خبرجنوب» اما تیتر خود را به صحبت‌های استاندار اختصاص داده؛ استاندار در جلسه‌ای که با دست اندرکاران برگزاری روز حافظ داشته خواسته تا این مراسم در خور شان این شاعر باشد و «مردم از حضور در مراسم یادروز حافظ محروم نشوند». «شیرازی ها هر سال 48 میلیون متر مکعب آب آشامیدنی را هدر می دهند!» تیتر دیگر این روزنامه است. این خبر را دبیر قطب زمین شناسی زیست محیطی دانشگاه شیراز داده و خاطرنشان کرده: «فارس با بحران آب مواجه است». سردار گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس هم در مراسم تجلیل از خبرنگاران از نقش رسانه‌ها در امنیت گفته که در صفحه اول این روزنامه تیتر شده است. گزارشی ویژه هم در مورد باغ فرزانه در صفحات داخلی با تیتر «احتمال عمدی بودن آتش سوزی در باغ جنجالی شیراز قوت گرفت» به چاپ رسیده است.

«سبحان» هم در صفحه اول خود با عکسی از باغ فرزانه تیتر زده: «آتش تنور شایعات «فرزانه» را گرم نگه داشت».

«افسانه» هم با تیتری کشوری کار خود را شروع کرده. این روزنامه اما به سراغ صادق خرازی یکی از دوستداران دولت رفته و با وی مصاحبه‌ای ترتیب داده است. عکس امروز و تیتر آن مربوط به این مصاحبه است. یادداشت امروز هم از آزادراه تهران شمال گفته که چندان مناسب احوال این روزها نیست.

«عصرمردم» تیتر یک خود را به سقوط هواپیمای ایران 140 اختصاص داده و عکسی هم از این حادثه دلخراش به چاپ رسانده است. «شمارش معکوس برای یک خاطره ماندگار» تیتر داخلی این روزنامه است که به موضوع افتتاح قریب‌الوقوع مترو شیراز اشاره دارد. قرار است قبل از بازگشایی مدارس درب مترو شیراز روی مردم باز شود. خبر برگزاری «جشنواره سهند عشق» که قرار است در کازرون برگزار شود در صفحه پایانی این روزنامه به چشم می‌خورد. این خبر را مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان داده است. لازم به ذکر است این جشنواره، تئاتر دفاع مقدس است که از 2 لغایت 4 مهرماه برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان