کد خبر: ۵۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت مخابرات فارس در گفتگو با شیرازه:

نفوذ اینترنت در شیراز 26 درصد است/تاکید می کنم کم فروشی اینترنت نداریم/ اگر دکل‌های مخابرات مضر بود مثل روغن پالم اعلام می شد

اکنون تعداد 396 روستا در فارس اینترنت پرسرعت دارند.
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، مدیرعامل شرکت مخابرات فارس از واگذاری 18 هزار و 786 پورت اینترنت در سال جاری در استان فارس خبر داد و گفت: از این تعداد نه هزار و 114 پورت توسط شرکت سپنتا، هفت هزار و 419 پورت توسط آسیاتک و دو هزار و 253 پورت نیز توسط سایر شرکت‌ها به متقاضیان واگذار شده است.

هومان محمودی در گفتگو با خبرنگار شیرازه اظهار کرد: اکنون تعداد 396 روستا در فارس از طریق خدمات دو شرکت آسیاتک و سپنتا به اینترنت پرسرعت متصل هستند.

وی ضریب نفوذ اینترنت در شیراز را 26 درصد اعلام و در پاسخ به سوالی تصریح کرد: تعرفه‌های شرکت مخابرات مطابق با جدول ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی است که در سایت این سازمان نیز قابل مشاهده می‌باشد و این شرکت حق دریافت یک ریال بیشتر یا کمتر از میزان تعرفه‌های اعلام شده را ندارد.

محمودی در پاسخ به این سوال که رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب کشور موضوع کم‌فروشی اینترنت در فارس را تایید کرده است، اظهار کرد: به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد و اسناد و مدارک ما هم نشان می‌دهد که کم‌فروشی صورت نگرفته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات فارس در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا دکل‌ها و یا گوشی‌های تلفن همراه دارای تشعشات زیان‌آور است، اطمینان خاطر داد که تجهیزات ارتباطی و مخابراتی هیچگونه ضرری ندارد چراکه اگر مضر بود در کشورهای دیگر یا در کشور ما وزیر بهداشت همانگونه که زیان‌آور بودن روغن پالم را اعلام کرد، به مردم نیز اطلاع‌رسانی می‌شد که تلفن همراه یا سایت‌ها و دکل‌های مخابراتی برای سلامتی مضر است.

نظرات بینندگان