کد خبر: ۵۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
صرفا جهت اصلاع

مدال‌پرکاری به‌یک‌وزارتخانه/ ماجرای چاقوی جناب غرضی و مانتوی بهنوش بختیاری+ فیلم

ایها الناس داغ ترین و بحث برانگیز ترین خبر سه چهار روز گذشته چی بود؟درسته ،اما نشد ما ماجرا رو ....
به گزارش شیرازه به نقل از واحد مرکزی خبر، کامران نجف زاده «صرفا جهت اطلاع» را اینگونه روایت کرده است:

خدا مرگم بده هفته

قضیه از این قراره که بهنوش بختیاری مجری بازیگر تلویزیون درحالی که در برنامه آبرنگ شبکه نسیم داشت اجرا می کرد یکهو... متوجه می شود مارک و قیمت مانتویش را نکنده است و البته هرچه بود بامزه بود... صدای مجری: خدا مرگم بده... ای وای چه بد شد.


فیلم

به اسم خبرنگار به کام

قبلا فکر می کردیم در روز خبرنگار، خبرنگارها را دعوت می کنن که از آنها تقدیر کنند اما در مراسم دانشگاه آزاد به مناسبت روز خبرنگار موضوع جالبی اتفاق افتاد وبا اهدای تابلوی نقاشی با طرح میرزاده رئیس دانشگاه آزاد از رئیس تقدیر کردند و تشویق و هدیه دادند.

این موضوع خبرنگار ما رو یاد نقش های پاچه خواری طنزهای مهران مدیری و این جمله جدی اش انداخت گفته هیچ رسانه ای مثل تلویزیون نیست و برگشتم. چه خوب.

لطفا با شیب ملایم چرخ بزنید

موتورسوارهای دیوار مرگ رو دیدید؟ خیلی از ما بچه بودیم پارک ارم یا شهربازی تماشاچی شون شدیم. یکی از این موتورسوارها در مصاحبه با خبرنگار میگه یک بار داشت می مرد... با زاویه خیلی باز رفتم باعث شد چرخ عقب دربره و بیام پایین. موتورسواران محترم لطفا با شیب ملایم چرخ بزنید.

دلمون تنگ شده بود هفته

مهندس غرضی بعد از مدتها آفتابی شد و چشم مان به جمالش روشن شد. مهندس بعد از بریدن کیک سالگرد همراه اول به شوخی در حالی که چاقو رو تو دستاش نگه داشته میگه چاقو نیست، پلاستیکیه به درد نمی خوره!

مهندس جان چاقو مثل اینکه دست پژوهشگران مرکز پژوهش های مجلس است که آمارهای عجیب و غریبی منتشر می کنند. گناهکار و منحرف دانستن وسیع جامعه برای اینکه نسخه‌ای خاص بپیچند. صرفا جهت اطلاع.

دادزن ها

دادزنها جماعتی هستند که وقتی برای خرید یه کیف به بازار میرید می تونند با داد و بیداد و تبلیغات موازی حواستون رو پرت کنند و مثلا به خرید یه کتاب تشویق کنند و اصلا یادتون بره قرار بوده شما کیف بخری این یعنی موازی سازی . بعضی ها این روزها زیاد داد می زنند حواس شما رو از انچه می گذره پرت کنند با بالا بردن حاشیه ها با داد وبیداد ما در سیاست هم داد زن کم نداریم به اسم افشاگری مرور کن چهار پنج سال اخیر رو مرور کن تا همین امروز.

فشار نیار من کوتاه نمی آم!

بازهم موضوع قیمت کاهش خودرو. خبرنگار از نعمت زاده وزیر صنایع درباره نظر مجلس برای کاهش ده پانزده درصدی قیمت خوردرو پرسید که ایشون در جواب مخالفت خودشو با این نظر اعلام میکنه . البته این چندمین بار که آقای وزیر بر سر موضع خودش تاکید داره اصرار مردم و رسانه ها و مجلس هم تو تغییر نظر ایشون هیچ تاثیری نداره

مهار هر سگ هار ۵۰ هزار تومن !!

شهردار سرخس برای مبارزه با سگ های ولگرد و هار طرح داده که ( آقای شهردار : برای مهار هر سگ هار پنج هزار تومان به مردم عادی می دهیم)

اولا مهار سگ هار دقیقا یعنی چی؟ آنوقت برای مهار هر سگ هار ۵ تومن بدن یعنی اگه یکی ده تا سگ هار در روز بگیره میشه ۵۰ تومن. می صرفه؟! نمی صرفه؟! می صرفه؟! نمی صرفه؟!

اندر حکایات مجلس ششم

بهروز افخمی کارگردان خوب کشورمون که یک زمانی نماینده مجلس هم بود در یک برنامه تلویزیونی در صحبت های صادقانه و صریحی گفت که بر مجلسی که ششم بود چه می گذشت

بهروز افخمی : یه جای یه نماینده ای داشت نطق پیش از دستور می کرد یا درباره یه لایحه ای داشت حرف های خیلی مهم می زد ما یه هو سه چهارتایی از همون نماینده های شیطون ،بیخودی با هم داد می زدیم احسنت. بعد طرف دستپاچه می شد نمی فهمید چی گفته ..یعنی در این حد مسخره بازی می کردیم

پری هفته

در چابهار شایعه شده یه پری دریایی پیدا شده، رئیس محیط زیست تکذیب می کنه : (پری در کار نیست این تصاویر مربوط به یه فیلم هالیوودیه)

وزارت خبرساز

این هفته باید مدال پرکاری رو به وزارت راه داد

بعد از اینکه در شش ماه گذشته وزارت راه در پیش بینی طوفان و برف و باران ، خارج شدن چندباره قطار از ریل ، افتادن هواپیما خبرساز بود حالا معاون وزیر راه بعد از سقوط دردناک هواپیما در مصاحبه با خبرنگار میگه چهارصد روزی طبق قانون وقت می خوان بگن تقصیر کیه .

یعنی باید ۴۰۰ روز صبر کنیم باشه ولی بعدش ماست مالیزاسیون نشه ها.در پایان خبرنگار ما با طرح این سوال تاریخی که چرا ما مردم برخی وقتها کارشناس هم چیز می شیم.مصاحبه های کارشناسی مردمی!! در مورد علت سقوط هواپیما ، می گن ایراد از هیدرولیکش بود .

و در پایان برای بچه یکساله که در آغوش پدر و مادرش از هواپیما خارج شد و حالا سوخته اند و حالشان خوب نیست، برای این بازماندگان، شب جمعه ای دعا می کنیم.
نظرات بینندگان