کد خبر: ۵۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

كشف محموله 850 ميليوني كالاي قاچاق در «كازرون»

با تلاش مأموران انتظامي شهرستان «ني ريز» استان فارس 63 كيلوگرم ترياك در بازرسي از يك دستگاه اتوبوس كشف شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس٬ مأموران پليس راه "سعادتشهر" استان فارس 4 دستگاه خودرو را با 131 فقره تخلف و 58 ميليون و 10 هزار ريال خلافي توقيف و روانه پاركينگ كردند.

رئيس پليس راه شمالي فارس ضمن اعلام اين خبر گفت: مأموران پليس راه "سعادتشهر" سه دستگاه اتوبوس و يك دستگاه پژو 405 را جهت بررسي سوابق و مدارك متوقف كردند.

سرهنگ «كسري سيروسي» ادامه داد: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه سه دستگاه اتوبوس در مجموع داراي 70 فقره تخلف و 34 ميليون و 400 هزار ريال خلافي و خودرو پژو 405 داراي 61 فقره تخلف و 23 ميليون و 610 هزار ريال خلافي مي باشد.

وي با بيان اينكه خودروها توسط مأموران روانه پاركينگ شدند افزود: مأموران پليس راه استان فارس با جديت تمام نسبت به توقيف خودروهاي داراي خلافي بالاي 10 ميليون ريال اقدام مي كنند.

كشف 63 كيلوگرم ترياك و رد رشوه 20 ميليوني مأموران

با تلاش مأموران انتظامي شهرستان «ني ريز» استان فارس 63 كيلوگرم ترياك در بازرسي از يك دستگاه اتوبوس كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان «ني ريز» با اعلام اين خبر گفت: مأموران انتظامي شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در يكي از محورهاي ورودي به يك دستگاه اتوبوس كه از زاهدان به سمت شيراز در حال حركت بود، مظنون شدند.

سرهنگ «عزيز برزگر» با بيان اينكه مأموران اتوبوس مورد نظر را در يكي از محورهاي ورودي شهرستان شناسايي و متوقف كردند افزود: در بازرسي از اين دستگاه اتوبوس 63 كيلو و 300 گرم ترياك،7 هزار و 920 نخ سيگار خارجي و يك هزار ليتر گازوييل قاچاق كشف شد.

وي ادامه داد: راننده اتوبوس جهت رهايي از چنگال قانون مبلغ 20 ميليون ريال وجه نقد به عنوان رشوه به مأموران پيشنهاد داد كه مأموران صحيح العمل ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه كردند.

سرهنگ "برزگر" با بيان اينكه در اين خصوص دو نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند افزود: برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر در دستور كار فرماندهي انتظامي شهرستان قرار دارد و خادمان مردم در انتظامي شهرستان با سوداگران مرگ به شدت برخورد خواهند كرد.

كشف 15 فقره سرقت در"جهرم"

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" استان فارس از شناسايي و دستگيري اعضاي دو باند سارق و كشف 15 فقره سرقت از آنان خبر داد.

سرهنگ "يوسف ملك زاده" با اعلام اين خبر گفت: مأموران انتظامي شهرستان در راستاي مبارزه با انواع سرقت و با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، دو باند چهار نفره و سه نفره سارق را شناسايي و در دو عمليات غافلگيرانه آنها را دستگير كردند.

وي با بيان اينكه در تحقيقات صورت گرفته از متهمان 15 فقره سرقت موتورسيكلت، منزل و اماكن خصوصي كشف شد، تصريح كرد: در اين رابطه چهار نفر مالخر نيز شناسايي و دستگير شدند. "ملك زاده" با بيان اينكه متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند، خاطرنشان كرد: توجه به توصيه هاي پليس و رعايت موارد حفاظتي و كنترلي در پيشگيري از سرقت بسيار مؤثر است.

كشف محموله 850 ميليوني كالاي قاچاق در «كازرون»

محموله 850 ميليون ريالي ظروف آشپزخانه قاچاق در عمليات مأموران انتظامي شهرستان "كازرون" استان فارس كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "كازرون" در تشريح اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از دريافت خبري مبني براينكه يك دستگاه تريلر حامل ظروف آشپزخانه قاچاق در مسير بوشهر به مقصد تهران در حال حركت است، بلافاصله با كنترل محورهاي ورودي به شهرستان تريلر مورد نظر را شناسايي و آن را توقيف کردند.

سرهنگ "محسن سروقد" با اشاره به كشف 4 هزار و 500 دست ظروف آشپزخانه قاچاق پس از بازرسي از تريلر، خاطر نشان كرد: راننده خودرو توقيفي دستگير و پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

فرمانده انتظامي "كازرون" با اعلام اينكه ارزش كالاهاي كشف شده 850 ميليون ريال برآورد شده است اظهار كرد: با توجه به اثرات سوء قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور، از شهروندان درخواست مي شود هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در اين خصوص به پليس 110اطلاع دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز: كشف 33 دستگاه خودرو سرقتي در شيراز

با اجراي چندين طرح عملياتي در شهرستان شيراز، 33 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسيكلت سرقتي كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با بيان اين خبر گفت: مأموران انتظامي شهرستان شيراز در 72 ساعت گذشته چندين طرح عملياتي در محله هاي جرم خيز شيراز به اجرا گذاشتند.

سرهنگ "بهادر اسماعيلي" ادامه داد: در نتيجه اجراي اين طرح ها تعداد 185 دستگاه موتور سيكلت و 130 دستگاه خودرو متخلف توقيف و روانه پاركينگ شدند.

وي با بيان اينكه از اين كشفيات تعداد 33 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسيكلت سرقتي كشف شد افزود: مأموران انتظامي شهرستان شيراز در اين مدت تعداد 120 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر را شناسايي، دستگير و 5 كيلو و 600 گرم انواع مواد مخدر از آنان كشف كردند.

سرهنگ "اسماعيلي" تصريح كرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت افراد مخل نظم و امنيت در جامعه، از طريق تلفن 110 پليس را در جريان قرار دهند و خادمان خود را در تأمين امنيت و آرامش ياري رسانند.

نظرات بینندگان