کد خبر: ۵۹۳۳۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
نامه 245 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس به مجمع نمایندگان:

عدم رای اعتماد به وزیر علوم کمک به کشور است/ اسیر جو سازی‌ها نشوید/ به وظیفه انقلابی خود عمل کنید

تخلف ها، سلیقگی عمل کردن ها و بی قانونی ها در وزارت علوم آن قدر مشهود و نمايان است که بعضا سایر خدمات دولت محترم یازدهم را زیر سئوال خواهد برد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه،‌ 245 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه، دانشکده و مرکز آموزش عالی دانشگاههای استان فارس طی نامه‌ سرگشاده‌ای به مجمع نمایندگان فارس خواستار عمل نمایندگان به وظیفه انقلابی خود در خصوص استیضاح وزیر علوم شدند.
در قسمتی از این نامه آمده است:  همانطور که مستحضرید متاسفانه عملكرد مديريتي وزير محترم علوم در سپردن سكان هدايت دانشگاهها و مراكز آموزش عالي به دست كساني كه پیشرفت علمی كشور را به هیج می‌انگارند و به آن اهمیت نمی‌دهند، یکی از دلایل اصلی نزول چند پله‌ای جایگاه علمی کشور بوده است.

متن نامه به شرح زیر است
مجمع نمایندگان محترم مردم ولايتمداراستان فارس در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
همانطور كه مستحضريد، از وزیر محترم علوم، از سياست هاي نادرست ايشان در اداره دانشگاهها منجر درتبديل كردن دانشگاه به باشگاه سياسي و انتصابات غيرقانوني، حزبي و جناحي و... ، این قدر گفته ایم و نوشته ایم كه معتقديم بيان چند باره اين انتقادات، كاري عبث و بيهوده است. فلذا با عنايت به وقت گرانبهاي نمايندگان محترم، صرفا به بیان نکاتی که بیشتر حائز اهمیت می باشد می پردازیم و نمایندگان را به خدا و مردم واگذار می کنیم و بس.

اول سخن اینکه، نمایندگان مجلس به عنوان چشمان بینا، بصير و عقول کامله مردم، می بایست از همان ابتدا متوجه و پیش گیرنده می شدند و اجازه نمي دادند عده ای كه وزارت علوم این دولت را سهم خود می دانند و حاضرند برای رسیدن به مقاصد خود نه دانشجو و قشر دانشگاهی را، بلکه مردم را نادیده بگیرند و طرح عبور از منافع ملی را هم، تئوریزه و عملیاتی کنند، فرصت جولان پيدا نمايند.

دوم سخن اینکه، استیضاح و عدم رای اعتماد به آقای وزیر علوم، با توجه به عملکرد ایشان اتفاقا نه تنها تضعیف کننده دولت محترم نيست بلکه موجب جلوگیری از آسيب و ضربه بيشتر به عرصه علمی کشور خواهد شد، چرا که تخلف ها، سلیقگی عمل کردن ها و بی قانونی ها در وزارت علوم آن قدر مشهود و نمايان است که بعضا سایر خدمات دولت محترم یازدهم را زیر سئوال خواهد برد.

سوم سخن اینکه، همانطور که مستحضرید متاسفانه عملكرد مديريتي وزير محترم علوم در سپردن سكان هدايت دانشگاهها و مراكز آموزش عالي به دست كساني كه پیشرفت علمی كشور را به هیج می‌انگارند و به آن اهمیت نمی‌دهند، یکی از دلایل اصلی نزول چند پله‌ای جایگاه علمی کشور بوده است.
چهارم سخن اینکه، متاسفانه با فضا دادن به یک جریان فکری مسموم، غیر دینی و غیر انقلابی که در بازه ای از تاریخ انقلاب اسلامی متولد و رشد و فعالیت داشته و جریانی که به جای اعتقاد به جدایی علم از سیاست به جدایی دین از سیاست معتقدند نه تنها پیشرفتی حاصل نمی شود بلکه بیم آن می رود که به درخت تنومند انقلاب اسلامی لرزه و خدشه ای وارد شود.

و آخر سخن اینکه، از شما نمایندگان محترم مردم استان 14600شهیدی فارس انتظار می رود، بدون توجه به فضاسازي هاي رسانه اي صورت گرفته از جانب كساني كه مطامع و منافع خود را با استیضاح وزیر علوم در خطر می‌بینند و با توجه به اتفاقات و رخدادهای پیش آمده در دانشگاههای استان ( که نمونه ای از آن در بیانیه 17 تشکل دانشجویی که در تاریخ12 مرداد منتشر شد و به سمع و نظر مسئولین و ملت شریف استان فارس رسيد ) و با فائق آمدن بر تمامي فشار ها به وظیفه انقلابی خود که در این عرصه عمل کرده و موجبات فراهم آمدن مصالح یک کشور را فراهم نمايند. و من ا... التوفیق
245 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ، دانشکده و مرکز آموزش عالی دانشگاههای استان فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ایمور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
1
سلام مگرشما هم سهمی در سهمیه ها دارید؟
شریفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
2
بله همین نمایندها بودن که هرگز نتوستن پیگیر تخلفات خلاف قانون دولت قبلی بشن همونی که قوانین مجلس را به اندازه یه لیوان آب هم ارزش قائل نبود . فرجی رفت یکی دیگه میاد یعنی فکر میکنین یه جناح راستی میاد نه حداقل یا باید 3 ساله دیگه تحمل کنید که انشااله می شه 7 سال یا سردرگریبان ناله کنید
شریفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
2
آخ که نمی دونم این چشمان بصیر و عقوله کامل مردم تو سالهای گذشته به کجا نظر داشتن . با بک زنجانی ، اختلاس 3000میلیاردی ، تولید بنزین در پتروشیمی ، انتصابات سازمان تامین اجتماعی ، شرکت شستا ، سفرهای استانی و......
شریفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
1
حا غیرانقلابی هائی که در دوران امام دل ایشونو خون کرده بودن ، کوزه حاج سید مصطفی را شکستن ، جشن امام زمان علیرغم دستور امام چراغانی کردن ، ایت اله شهید بهشتی گفتن برای افکارتون متاسفم ، 22بهمن آبروی نظام را بردن ، به سید حسن خمینی توهین کردن منظورتان همینها است دیگه نه
رويا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
2
خيلي براتون سنگين نشسته كه داره جلوي 3700بورسيه كيلويي وسفارشي رومي گيره.بچه هاي مردم روكه از دانشگاه به ناحق بيرون كرده بودن.چون مخالف گروه انحرافي واطافيانش بودن رو داره مي گيره.خودايشان از نخبگان علمي كشور است وطبيعي است كه با اينگونه موارد مبارزه كنن.شما هم الكي دست وپا نزنين.
عرفاني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
0
استيضاح كننده ها زمانحيف ميل هاي زمان احمدي نزاد كجا بودند