کد خبر: ۵۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

پیوند افراطی‌ها؛ تجلیل مشاور کروبی از لیدر جریان شیرازی‌ها

شخصی مثل واحدی که روزنامه‌نگار سطح پایینی بوده چرا باید از لیدر جریان انحرافی شیرازی ها حمایت کرده و وی را شخصی شجاع بخواند؟
اخیراً مجتبی واحدی مشاور مهدی کروبی و عضو شورای هماهنگی راه سبز امید که در سال ۸۸ از ایران گریخت، در مقاله‌ای در وب‌سایت ضد نظام گویانیوز (روز ۲۰ مرداد) از سید صادق شیرازی دفاع کرده و به انتقاد از اقدام اخیر وزارت اطلاعات در جمع آوری دفاتر شبکه‌های ماهواره‌ای وی نموده است. وی در این مقاله سیدصادق شیرازی را شجاع خوانده است.

به گزارش شیرازه به نقل از هم اندیشی از سوابق مجتبی واحدی به عنوان یک عنصر ضد انقلاب و نظام اسلامی بسیار روشن است و مصاحبه ها و نظرات کارشناسی! وی در شبکه های ماهواره ای ضد نظام و ضد اسلام تمامی ماهیت و مواضع وی را روشن می کند.



مجتبی واحدی پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران ۱۳۸۸ از ایران فرار کرده و در حال حاضر به آمریکا پناهنده شده است.

مجتبی واحدی که طی ۳ سال گذشته  در نقش  مشاور و سخنگوی  کروبی   در خارج کشور به ایفا نقش می پرداخت به مرور و با کمرنگ شدن نقش کروبی و به موازات اینکه در محافل ضد انقلاب تحویل گرفته نشد، به اتخاذ مواضع تندتر وادار شد.

وی مدتی تلاش کرد به صدای آمریکا نزدیک شود اما پس از ناکامی طی چند ماه اخیر به سلطنت طلبان و گروهک های برانداز تاریخ گذشته نزدیک شده و به عنوان عنصر درجه سوم در خدمت این گروه ها قرار گرفته است.

یک نکته مهم این است که شخصی مثل واحدی که روزنامه‌نگار سطح پایینی بوده و اکنون در بی‌بی‌سی و انگلستان هم فراموش‌شده است و هم چنین در رسانه های ضد انقلاب و ضد نظام نیز کمتر از وی و نظراتش در برنامه ها استفاده میشود و با این سابقه سیاه و البته معلوم، چرا باید از لیدر جریان انحرافی شیرازی ها حمایت کرده و وی را شخصی شجاع بخواند.

با کمی دقت در اظهارات واحدی می توان موضعش در قبال روحانیت شیعه را دریافت که هیچ سنخیت و قرابتی با آن نداشته و ندارد.

با این اوصاف باز هم به قوت علامت سوالی که در مقابل احتمال "ارتباط این جریان انحرافی و جریان ضد انقلاب" قرار میگیرد افزوده میشود، که تا حال حاضر هیچ رفع ابهامی از طرف جریان انحرافی شیرازی ها نسبت به این سوال مهم صورت نگرفته است.

نکته مهم دیگر که از اینگونه حمایتها و ارتباطات دریافت می شود، "پیوند میان رادیکالیسم اصلاح‌طلب و رادیکالیسم قومی فرقه‌ای" است. به نظر می رسد این تلاقی که به کرات و به دفعات زیاد مشاهده شده است اتفاقی نبوده و نشان از یک برنامه از پیش تعیین شده دارد که هر کدام از این دو جریان یعنی تندروهای اصلاح طلب (ضد انقلاب و ضد نظام) و تندروهای فرقه ای (یعنی جریان تکفیری شیعه نما) بخشی از این برنامه استعماری بوده و آن را پیش می برند.

شاهد بر این مدعا را می توان حمایتهای همزمان طیف ضد انقلاب و ضد نظام از جریان تندرو اهل سنت دانست . یکی از راهبردهای مقابله با نظام در برنامه های جریان ضدانقلاب، دفاع از تندرویهای اهل سنت و تشجیع آنها به مقابله با نظام اسلامی ایران است.



بنا بر این می توان به این نتیجه رسید که هر دو جریان تندروی سنی نما  و تندروی شیعی نما که به تکفیر مخالفان خود می پردازد، ابزار دست استعمار و مخالفان و معاندان انقلاب اسلامی است که هیچ گونه ارتباطی با شریعت اسلام نداشته و صرفا از آن به عنوان ابزار کار خود استفاده می کنند. لذا هر گونه حمایت از این دو جریان موجب تقویت حامی اصلی آنها یعنی استعمار و غرب که از ابتدا مخالفت و براندازی اسلام و به تبع آن نظام اسلامی ایران را در راس برنامه های خود قرارداده است، می باشد.
نظرات بینندگان