کد خبر: ۵۹۴۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

بخشدار مرکزی فیروزآباد معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس بخشدار مرکزی جدید فیروزآباد معرفی شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزآباد، سید یحیی هاشمی در آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی پیشین و جدید فیروزآباد که با حضور امام‌جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزآباد برگزار شد با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: شهرستان فیروزآباد با دارا بودن مردمانی خون‌گرم و وفادار در سطح استان فارس و کشور جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد که تعداد شهدا و جانبازان و آزادگان این شهرستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی نشان از این مدعا است.

وی افزود:در زمان رژیم پهلوی اداره ساواک شهرستان فیروزآباد به دلیل حساسیت موضوع دارای سازمانی رسمی و مجهز بود و مردمان این شهر جز نخستین شهرستان‌هایی بودند که در کشور ساواک را به تسخیر خود درآوردند.

ما برای حفظ نظام به مردم احتیاج داریم

 مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اشاره به اهمیت خدمت مسئولان به مردم اضافه کرد: ما برای حفظ نظام به مردم احتیاج داریم و باید حامی و پشتیبان آنان باشیم.

وی بیان داشت: چه به‌عنوان مدیر یک بانک و چه مسئول دیگر ادارات باید خدمت‌رسانی را با توان و پشتکار فراوان دنبال کرد.

هاشمی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های خوب دولت مردمی بودن آن است و باید سعی کنیم در هفته دولت عملکرد یک سال اخیر دستگاه‌ها در قالب بروشور، کاتالوگ و یا دیگر برنامه‌ها را به مردم انعکاس دهیم.

این مسئول مطرح کرد: مسئولان با صبر و شکیبایی تمام توان خود را در‌ خدمت به مردم صرف کنند و آنان را به این یقین برسانند که تمام تلاش خود را در راستای انجام امور به کار می‌برند.

هاشمی در پایان این آیین لشکر محمدی را به‌عنوان بخشدار مرکزی جدید فیروزآباد معرفی و از بخشدار مرکزی پیشین شهرستان تقدیر کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
0
نکنه همون محمدی که قبلا دوره اصلاحات بخشدار بود؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
0
مدیریت محترم سایت شیرازه:چرا نظر هایی که به اشخاص توهین میکنند تاییدش میکنید.حالا یه نفر درباره اصولگرایان یه چیزی می گفت که تاییدش نمیکردید.چرا شما اینجوری هستید.اینقدر خدشه دار نکنید.بخشدار قبلی مثلا چه خدمتی کرد که الان محمدی تازه اومده اینقدر صحبت می کنند.
به هیچ کس ربطی نداره.چشم حسود کور بشه انشااله