کد خبر: ۵۹۴۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

در مراسمی از 40 آزاده کوار تجلیل شد+تصاویر

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و به همت شورای اداری کوار، از 40 آزاده سرافزار این شهرستان کوار تجلیل شد.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، داریوش دهقان فرماندار کوار در این مراسم اظهار داشت: آزادگان یک گنج بزرگ و ذخیره الهی برای انقلاب و نظام هستند و با صبر و پافشاری بر اصول و ارزش‌ها و با تدبیر و همدلی تبدیل به گنج شدند که برای ما درس است.

داریوش دهقان افزود: در جنگ تحمیلی هیچ رزمنده ما بی‌تدبیر وارد جنگ نشد چراکه به عشق مولا و رهبر رفتند و با تدبیر جنگیدند.

وی بیان داشت: صبر و همدلی که اسرا در کشور دشمن داشتند بی‌نظیر بوده و برای ما درس است که باید همدلی و وحدت خود را حفظ و روی اصول و ارزش‌هایمان پافشاری کنیم که اگر در این مورد لغزش شود به‌یقین شکست خواهیم خورد.

فرماندار کوار خطاب به رزمندگان و آزادگان و جانبازان این شهرستان افزود: خاطرات شما متعلق به انقلاب و نسل‌های آینده است که باید آیندگان بدانند این انقلاب چگونه شکل‌ گرفته و تا به امروز پایدار مانده و روزبه‌روز ستون‌های آن محکم‌تر می‌شود.

دهقان ادامه داد: تصمیم‌گیرندگان انقلاب کسانی هستند که برای انقلاب رنج و بی‌خوابی کشیدند، پس باید خاطرات را برای حفظ انقلاب بگویید و آن‌ها را به نسل جدید و جوان منتقل کنید.

فرماندار کوار گفت: برای مسئولان وظیفه است که در قبال ایثارگری آزادگان با تمام وجود خدمت کرده و یک‌ لحظه غفلت نکنند.

دهقان به تشریح چرایی لقب سرافزار برای آزادگان پرداخت و افزود: خداوند سخت‌ترین امتحان را بر دوش آزادگان گذاشت، چراکه این افراد سختی‌ها گرسنگی‌ها، بی‌خوابی‌ها و شکنجه‌های دشمنان را تحمل کردند اما حاضر نشدند یک مصاحبه کوچکی علیه نظام انجام بدهند و از این آزمون الهی سرافزار و سربلند بیرون آمدند و عنوان سرافراز را به آن‌ها لقب دادند.

دهقان صبر و مقاومت آزادگان را از عوامل پیروزی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و تداوم نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: آزادگان برای تمام انسان‌های آزاده جهان الگو هستند.

در ابتدای این مراسم فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان با اهدای گل به آزادگان سرافراز و خانواده‌های آنان، از مقام شامخ این عزیزان تجلیل کردند.

همچنین خاطره‌گویی آزادگان، سخنرانی و قدردانی و تجلیل از آزادگان، بخش‌های مختلف این مراسم بود.

مردم ولایتمدار شهرستان کوار با تقدیم 500 شهید و یک‌هزار و 200 جانباز و 12 هزار رزمنده و 40 آزاده سرافزار در دوران هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرینی کردند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
0
آقای دهقان در دولت قبل ازعدالت وعدالت محوری بسیار سخن می گفت وآلان ازتدبیر می گویدآینده چطور......
ناشناس
چرا سعی دارید بازمانده های دولت دهم را تخریب کنید آنچه که مهم است عمل فرماندار است بحمدلله تا کنون که مورد قبول مردم بوده
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
0
سئوال من از آقای فرماندار این است که تغییر مواضع و دوگانگی در فرهنگ دینی چه نام دارد؟ و گناه ان چیست؟