کد خبر: ۵۹۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۳

فرماندار جهرم: از فرمانداری ویژه فقط یک تابلو به جهرم رسیده است

نباید زحمات دولت زیر سوال برده شود و مردم را ناامید کرد
به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم٬ حجت الله رضایی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به شعار و گفتمان اعتدال در دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: عادت ندارم تا خدماتی که در دوره های گذشته صورت گرفته را زیر سوال برده و ضایع کنم چرا که این کار را بی انصافی می دانم.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار به جهت اعمال آسیب به پیکره نظام، گفت:  نمی توانیم بگوییم که تحریم ها اثر نداشته است چرا که اگر آن را مطرح نکنیم عقلانیت و خرد خود را زیرسوال بردیم.

سرپرست فرمانداری ویژه جهرم با اشاره به ناتوانی استکبار در راه اندازی جنگ سخت علیه ایران به رو آوردن آنها به جنگ نرم اشاره کرد و افزود: بخش اعظمی از مشکلات کشور به دلیل تحریم ها و بخش دیگر نیز به خاطر سوء مدیریت ها بود  چرا که برای کشور برنامه ای نداشتیم و خود را متکی به نفت کرده بودیم.

وی با اشاره به برنامه های دولت یازدهم برای برون رفت از این مشکل به صادرات 2.5 میلیون بشکه نفت در دولت پیشین اشاره کرد و گفت: سالانه 100 میلیارددلار از فروش نفت به حساب دولت می آمد و با این وضعیت در دولت یازدهم و با تحریم های اعمال شده امروز 700 تا 800 بشکه نفت صادر می شود.

رضایی با اشاره به هنر دولت یازدهم در دیپلماسی قوی در حوزه مناسبات بین المللی این مهم را مورد تایید رهبری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: هنر دولت این بود که با دیپلماسی خود 4.2 میلیارد دلار از پول های بلوکه شده را خارج کند و هیچ خدشه ای هم به اقتدار کشور وارد نشود.

سرپرست فرمانداری ویژه جهرم با اشاره به رویکرد جامعه شناختی دولت در حوزه سلامت، بیان کرد: تا دیروز با مراجعه به بیمارستان های دولتی و مشاهده هزینه های گزاف درد و رنجی بیش از درد خود در گیر افراد می شد اما امروز مردم تنها با 10 درصد هزینه درمان مداوا می شوند.

وی با اشاره به اینکه باید در حد و توان خود از دولت و گفتمان اعتدال حمایت کرد، افزود: نباید زحمات دولت زیر سوال برده شود و مردم را ناامید کرد چرا که این کار همچون یک عملیات انتخاری بر علیه خود است.

رضایی با اشاره به اینکه امروز دولت شعار هفته خود را آرامش قرار داده است، بیان کرد: دولت در برابر رای مجلس احترام گذاشت و ما هم باید به این امر جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه بی انصافی در حق دولت همان چیزی است که استکبار به دنبال آن خواهد بود، گفت: این که بخواهیم یک بعدی به مسائل نگاه کنیم افراط و تفریط بوده و خیانت به آرمان های انقلاب و رهبری است.

سرپرست فرمانداری ویژه جهرم با بیان اینکه ضربه زدن چپ و راست به یکدیگر آن هم در چنین شرایطی مطلوب نظام نیست، تصریح کرد: باید با تعامل کامل و به عنوان یک نهاد حکومتی تلاش کرده و از تمام ظرفیت های موجود در مسیر توسعه شهرستان و با مدیریت و برنامه ریزی حرکت کنیم.

وی با بیان تلاش های مسئولان در راستای ارتقا فرمانداری جهرم به لزوم ابلاغ این مهم نه تنها در حد یک تابلو بلکه با چارت و تشکیلات اداری توسط مسئولان کشور اشاره کرد و گفت: در این راستا پیگیری هایی نیز انجام شده و این مهم تایید معاونت راهبری ریاست جمهوری رسیده است و منتظر هستیم تا معاون اول رئیس جمهور نیز حکم فرمانداری ویژه جهرم را ابلاغ کند.

رضایی با اشاره به اینکه با ابلاغ فرمانداری ویژه جهرم تملک سرمایه ای این شهرستان مستقیم از طرف وزارت کشور ابلاغ می شود، عنوان کرد: علاوه بر آن شهرستان جهرم به عنوان یک محور برای شهرستان های همجوار قرار می گیرد تا برای پیگیری برخی امور خود به نزدیک ترین فرمانداری ویژه مراجعه کرده و اینها می تواند ظرفیت های این فرمانداری را ارتقا دهد.

وی با بیان فرسودگی ساختمان فرمانداری جهرم به لزوم بازسازی آن اشاره کرد و گفت: اگر قرار باشد مدیریت بحران در سطح این شهرستان یک حادثه و بحران را مدیریت کند باید در ابتدا بتواند خود را نجات دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه جهرم با اشاره به بازسازی این نهاد گفت: برای این منظور 10 درصد از اعتبارات 2 درصد نفت و گاز اختصاص یافته به شهرستان صرف بازسازی ساختمان فرمانداری خواهد شد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
1
باید فرمانداری ویژه رو میدادن به کازرون
تا قضیه حل بشه....