کد خبر: ۵۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ یکشنبه 2 مرداد

از کابوس ویرانی در نیمه شب تا رتبه اول فارس در سزارین

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفته که 60 درصد ظرفیت مساجد راکد است.

به گزارش شیرازه؛ «افسانه» با صحبت‌های استاندار در نشست خبری دیروز کار امروز خود را آغاز کرده که گفته: «هیچ پروژه عمرانی متوقف یا کند نشده است». یادداشت امروز هم به جنگل‌های گلستان رفته از آتش سوزی‌های گلستان گفته و اندکی هم زبان به نصیحت مسئولین و مردم باز کرده است. صفحات داخلی این روزنامه هم دچار فقر مطلب شده و حرفی برای گفتن ندارد.

«نیم‌نگاه» بر خلاف روزهای گذشته که 16-15 تیتر را در نیم صفحه اول خود جای می‌داد امروز با تعداد تیتر کمتری به چاپ رسیده است و بخشی از از این صفحه را به تبلیغات اختصاص داده است. تیتر یک امروز این روزنامه به نشست خبری استاندار مربوط می‌شود؛ احمدی در این نشست گفته: «سر و سامان دادن به اقتصاد نابسامان داخلی شاه بیت فعالیت های دولت است». صدر اخبار داخلی این روزنامه اما به دکتر ایمانیه اختصاص یافته که در مورد طرح نظام سلامت گفته: «طرح تحول نظام سلامت، پرداخت از سوی مردم را تا حد زیادی کاهش داده است». ایمانیه همچنین از اول بودن فارس از نظر تعداد سزارین در کشور گفته و از رایگان شدن خدمات زایمان طبیعی و بدون درد خبر داده است.

«خبرجنوب» صحبت‌های استاندار را در صفحه اول خود تیتر کرده و به نقل از استاندار آورده: «تدوین میثاق نامه پشتیبانی از سرمایه گذاران در استان فارس». «کابوس ویرانی در نیمه شب» تیتر دیگر این روزنامه است که به ریزش چهار منزل مسکونی اشاره دارد که به دلیل خاکبرداری غیراصولی پارکینگ مرصاد تخریب شده‌اند. «60 درصد ظرفیت مساجد راکد مانده است» از تیترهای داخلی این روزنامه است که به نقل از رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس آورده شده. صفحه گردشگری این روزنامه هم دوربین خود را به کاروان‌سراهای صفوی در آباده برده که این روزها به حال خود رها شده‌اند و در حال نابودی هستند.

نظرات بینندگان