کد خبر: ۵۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳

بهره‌برداری یک ماهه از تقاطع میدان احسان شیراز

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تقاطع میدان احسان تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی این شهر، رضا محمدیان اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته دولت سرآغاز مجموعه افتتاح‌های سلسله‌وار در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی خواهد بود.

وی با اشاره به نقش نظارتی شورای شهر که امسال به هماهنگی بین دستگاه‌ها نیز توجه ویژه داشته است، افزود: در نیمه نخست امسال، کمیسیون عمران شورا با حضور در تمام مناطق شهرداری و بازدید منظم از پروژه‌ها، همچنین پیگیری تسهیل و تخصیص بودجه و رفع سریع مشکلات و ناهماهنگی‌ها، زمینه را برای افتتاح به موقع پروژه‌ها فراهم آورد.

این عضو شورا با بیان این مطلب که افتتاح 120 پروژه عمرانی در هفته دولت، گامی بلند به سوی توسعه شهری و افزایش رفاه عمومی است، اضافه کرد: فاز نخست خط یک قطار شهری به طول 10.5 کیلومتر، با 15 واگن و ظرفیت جابه‌جایی 50 هزار مسافر در ساعت، پروژه تقاطع سه سطحی ستارخان - مطهری و پل ابوذر غفاری به‌عنوان طرح تکمیلی پل رضوان از جمله این پروژه‌هاست.

بهسازی و ساماندهی ورودی گلزار شهدا و فضای پیرامونی آن، آغاز به کار ایستگاه آتش‌نشانی، احداث چهارمین بوستان خانواده در بلوار شهید مطهری همچنین اجرای پروژه‌های زیباسازی، پیاده‌روسازی، تسطیح معابر و لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی از دیگر پروژه‌های شهرداری در هفته دولت بود که محمدیان به آن اشاره کرد.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند شیرینی سختی‌ها و مشکلاتی که در عملیات اجرایی این پروژه‌ها متحمل شدند، را تجربه کنند.

رئیس کمیسیون عمران شورا همچنین از افتتاح تقاطع میدان احسان تا یک ماه دیگر خبر داد و گفت: افتتاح پارک طبیعی آبی فروزان، افتتاح بوستان دو هکتاری دولت، تکمیل 10 هکتار از بوستان احمد بن موسی (ع)، بهره‌برداری از 10 زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهر، افتتاح چندین کتابخانه و فرهنگسرا نیز در همین زمینه قابل اشاره است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان