کد خبر: ۵۹۶۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
یک یادآوری به مرد حاشیه ساز دولت

این تناقض ها پشت اصلاح طلبان را شکست نه شورای شهر اول!

یونسی با فرا فکنی می گوید: بنده همیشه هر فتنه‌ای را محکوم می‌کنم ولی فتنه اصلی را آقای احمدی‌نژاد می‌دانم!
علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور را بسیاری به اظهارات نسنجیده ای می شناسند که هزینه هایی را بر دولت یازدهم تحمیل کرده است ، این فرد اخیرا نیز در مصاحبه با تسنیم مواردی را مطرح کرده است که بی شک به سود وی ، دولت و جریان متبوع وی نخواهد بود .

به گزارش شیرازه به نقل از نماینده؛ یونسی با فرا فکنی و در پاسخ به سوالی در زمینه فتنه ۸۸ با فرافکنی می گوید : «بنده همیشه هر فتنه‌ای را محکوم می‌کنم ولی فتنه اصلی را آقای احمدی‌نژاد می‌دانم اگر می‌خواهیم محکوم کنیم باید ابتدا کسی را که آن حرف‌ها را در تلویزیون زد محکوم کنیم.»

او در ادامه نیز به مواردی چند می پردازد از جمله این که ؛

- اغتشاشات سال ۸۸ را کار ضد انقلاب می‌دانم و فرزندان و وابستگانم را از شرکت در اعتراضات ۸۸ مطلقاً منع کردم.

-  اغتشاشات خیابانی غیر قابل توجیه است،یعنی بعد از صحبت‌های مقام معظم رهبری باید تمام تحرکات و اعتراضات خیابانی تعطیل می‌شد، این کاملاً روشن است و احتیاج به بحث ندارد ما هم محکوم می‌کنیم.

- یونسی همچنین با اشاره به شورای شهر اول گفت: آن شورا واقعاً باید منحل می‌شد و متأسفانه دیر منحل کردند، آن شورا افول اصلاح‌طلبان را کلید زد.

یونسی در این اظهارات در حالی اغتشاشات را کار ضد انقلاب می داند و می گوید که بستگان خود را از حضور در این آشوب ها به صورت مطلق منع کرده بود که از سوی دیگر فتنه اصلی را نه آشوبگرانی که به رای ملت گردن ننهاده که خود ملت و رای آن ها می داند .

فارغ از این که احمدی نژاد چه بود و چه کرد او منتخب ملت بود چنان چه هاشمی از سال ۶۸ تا ۷۶ ، خاتمی از سال ۷۶ تا ۸۴ و امروز نیز روحانی منتخب ملت است و این سخن به معنای تائید همه اقدامات هیچ کدام از چهار شخصیت فوق نبوده و نیست .

از سوی دیگر یونسی به این سوال پاسخی نمی دهد که آشوب های بعد از انتخابات و شعارهای ساختار شکنانه ای چون «نه غزه ، نه لبنان ، مرگ بر اصل ولایت فقیه ، مرگ بر جمهوری اسلامی و ...» چه ارتباطی با مناظره های جنجالی روزهای قبل از انتخابات داشته و دارد ؟!

آیا ساختار شکنان به قول یونسی ضد انقلاب به این دلیل علیه اصل ولایت فقیه شعار داده و در روز عاشورا به امام حسین (ع) بی حرمتی کردند که احمدی نژاد در مناظره معروف آن سخن ها را گفته بود ؟!

در روزهای اول آشوب های پس از انتخابات گروهی از سلطنت طلبان که وضعیت را فراهم می دیدند در برخی نقاط شعار می دادند « نه احمدی ، نه موسوی فقط رژیم پهلوی» !! بی شک برای این افراد سخنان احمدی نژاد علیه شخصیت هایی چون هاشمی رفسنجانی ، ناطق نوری ، موسوی و کروبی محلی از اعراب نداشته و ندارد .

آنان از وضعیت مهیا شده توسط سران فتنه حداکثر استفاده را بردند تا سخنان خود را بر زبان بیاورند ، هر چند افرادی چون موسوی مورد تمجید و حمایت آنان بود ولی نهاد مطلوب و جایگزین ضد انقلاب برای شرایط احتمالی و توهمی بعد از براندازی آقایانی چون موسوی و کروبی نبوده و نیست !

از این نکات بدیهی می گذریم و به این نکته از اظهارات یونسی می رسیم که او گفته است « شورای شهر اول واقعاً باید منحل می‌شد و متأسفانه دیر منحل کردند، آن شورا افول اصلاح‌طلبان را کلید زد.»

جدای از آن که شورای شهر اول خود را درگیر بازی های سیاسی کرده و به جای خدمت به مردم به بیراهه رفت باید به آقای یونسی گفت : افول اصلاح طلبان درست از زمانی کلید خورد که شعارهای بنیادین دهه اول پیروزی انقلاب که خود به نوعی سردمدار آن بودند فراموش کرده و در جهتی خلاف آن شعارها و آرمان ها حرکت و در عین حال این مسیر خلاف را نیز با همان شعارها توجیه کردند !

آنان در دهه ۶۰ بر سه گزاره بنیادین و اصولی تکیه می کردند : تبعیت محض از ولایت فقیه به عنوان نائب امام زمان ، آمریکا ستیزی و به تعبیری درست تر استکبار ستیزی ، تحقق آرمان های اسلامی بر اساس فقه پویا ! و امروز همان افراد در هر سه گزاره دچار انحرافات غیر قابل انکار شده اند : ولایت فقیه را به عنوان نائب امام زمان (عج) که اطاعت از ایشان را واجب می دانستند نمی دانند ، آمریکا را به عنوان ابرقدرتی که باید با آن تعامل و در برخی حوزه ها تسلیم زورگویی هایش شد پذیرفته اند و فرهنگ اسلامی را پاسخگوی نیازهای جامعه کنونی نمی دانند و به فرهنگ منحط غربی پناه برده اند!

آقای یونسی ! افول اصلاح طلبان از شورای شهر اول کلید نخورد بلکه کمر اصلاح طلبان را تناقض هایی شکست که بین دل و زبان آنان به وجود آمده بود و با این که همه می دانستند « پادشاه عریان است» ولی خود این « پادشاه » بی محابا در انظار ظاهر و به خود نمایی می پرداخت !

سخن را کوتاه کنیم و آن این که فتنه آمریکایی – انگلیسی ۸۸ ضربات شدیدی به پیکره جامعه وارد ساخت ، اصلاح طلبان نمی توانند نقش مخرب خود را در این فتنه انکار کنند ، تنها راه پیش رو بعد از توبه تلاش در جهت جبران است و اولین گام در راه جبران پذیرش خطاهای روی داده و حرکت در خلاف مسیری است که تاکنون طی شده است .

فرا فکنی درد اصلاح طلبان را چاره نخواهد کرد ...

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
Safa
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
0
اينكه ي عده سلطنت طلب و منافق و جدايي طلب بيان توي خيابون و گندي كه دلشون ميخاد بزنن،بايد به پاي موسوي و كروبي كه جونشون براي نظام و انقلاب بالا مياد،گذاشت؟نكنيد اينكارو شيرازه؟نزنيد اين حرفارو!اگه خدا و پيغمبر و آخرتي هست،براي همه هست.حرف و عملتون با هم نميخونه.مردم رو از دين دور نكنيد
نادر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
0
شیرازه جان یکی از راههای ترویج کجی ها از بین بردن قبح ان است متاسفانه شما با بی توجهی گاهی این کار را می کنید مثلا کرارا این جملات را نشرح می دهید نه غزه نه لبنان ....... مرگ بر اصل.......ومرگ بر جمهوری...... .که خود مصداق بارز ترویج ان است لطفا دقت کنید.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
0
شیرازه واقعادرست میگه.اگراین اغتشاشات نکردند چراتوبه نمی کنند؟همه این کارازیرسراصلاح طلبان بوده وهست
محمود
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
0
آقای یونسی حتمااقوام وآشنایان شماتمایل به اعتراض داشتند که برون داخل خیابانها وبه جمهوری اسلامی ایران وولایت فقیه توهین کنن
حاج قاسم مرادی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
0
برگردیم به فتنه۸۸ اقوام یونسی یک باردیگرشعاران روزهامرور کنیداگرامام راحل درحیات بودندچه حکمی برای شماوسران فتنه صادرمیفرمودنداصل ولایت فقیه که میراث امام بودزیرسوال بردندولی شماهاوسرانه فتنه ساکت ماندند ولی انهانمی فهمندکه اقاامام زمان عج پرچمداراین نظام است.جانم فدای رهبر.