کد خبر: ۵۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

اموال خانواده سهیلی برای ساخت یک کلینک تخصصی هزینه می‌شود+عکس

مادر خانواده سهیلی که به تازگی عزیزانش را در یک حادثه از دست داد، در یک اقدام خداپسندانه، اموال به جا مانده از آنها جهت احداث کلینیک تخصصی درمانی در داراب اهدا کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین٬ هفدهم مرداد ماه 93 دارابی ها خبر ناگوار و هولناک کشته شدن چهار عضو یک خانواده دارابی را شنیدند. خانواده ای که پس از دو سال تلاش "قاسم" فرزند بزرگشان و کسب رتبه 561 کنکور تجربی عازم سفری تفریحی بودند که در اثر سانحه تصادف در کمربندی اراک از مسیر خارج و خودروی پژوی آنها از پلی به جلوی قطار باری در حال حرکت سقوط کرد.

خبر هولناک بود؛ چهار عضو یک خانواده دارابی در این تصادف از بین رفتند. مردم داراب از همان ساعات اولین انتشار خبر در داراب آنلاین، با این خانواده نخبه دارابی ابراز همدردی کردند. پدر و مادر خانواده از تلاشگران عرصه سلامت در شبکه بهداشت و بیمارستان، یکی از فرزندان صاحب رتبه 561 کنکور تجربی، "سهیل" فرزند دوم نیز دانش آموز و نخبه آینده!


اما خبر این حادثه هولناک "فاطمه فعال" مادر بزرگ "قاسم" و "سهیل" و مادر عبدالرسول سهیلی از کشته شدگان حادثه، را بیش از هر کس دیگری آزار داد. او مادر شهید "قاسم سهیلی" نیز می باشد و خود نیز حدود سی سال در بیمارستان داراب به مردم محروم این شهرستان خدمت کرده است.

اهدای اموال خانواده سهیلی برای ساخت کلینیک تخصصی

ساعاتی پیش خانم "فاطمه فعال" مادر شهید قاسم سهیلی که به تازگی فرزند، عروس و دو نوه اش را در این حادثه دلخراش از دست داد، در یک اقدام خداپسندانه تمامی اموال به جا مانده از آنها جهت احداث کلینیک تخصصی درمانی در فاز دو داراب اهدا کرد.

به گفته خسرو ستوده عضو مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان داراب این کلینیک به یادبود شهید قاسم سهیلی، عبدالرسول، قاسم وسهیل سهیلی و خانم رضایی در فاز دو الزهرا در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع احداث می گردد.

ستوده زیر بنای این کلینیک تخصصی را یک هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: خانم فعال مادر بزرگوار شهید سهیلی بیش از سی سال از عمر با برکت خود را در راه خدمت به بیماران داراب صرف کرده اند. ایشان از پیروان ولایت و روحانیت و خواهری بسیجی هستند که در ایام جبهه و جنگ نیز فعالیت های زیادی داشتند.

وی افزود: این مادر بزرگوار شهید به یادبود فرزندانشان تمامی اموال به جا مانده از خانواده مرحوم عبدالرسول سهیلی را به منظور احداث کلینیک تخصصی در داراب اهدا کرد.

وی ادامه داد: این کلینیک تخصصی در کنار درمانگاه حضرت فاطمه زهرا (س) جهت ارائه خدمات درمانی به شهروندان احداث خواهد شد که اخبار تکمیلی آن به زودی اعلام می شود.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد...

برچسب ها: داراب ، تصادف ، هولناک ، خیریه
نظرات بینندگان