کد خبر: ۵۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

شهردار شیراز: باغ پرندگان به سرمایه گذاران ارائه می شود

مجمع های خیرین فارس نشانگر فرهنگ ایثار و سخاوتمندی در مردم استان است
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، شهردار شیراز با بیان اینکه با شرایط مثبت بوجود آمده دست سرمایه گذاران برای شروع پروژه های گردشگری و اشتغالزا در کلانشهر شیراز باز است، گفت: با راه اندازی باغ های تخصصی مانند باغ بزرگ پرندگان می توان به صورت مناسب برای اوقات فراغت شهروندان برنامه ریزی کرد.

مهندس علیرضا پاک فطرت در بازدید از عملیات اجرایی پارک چنارراهدار در جنوب غربی شیراز، افزود: همانگونه که شهروندان و گردشگران از باغ های خانواده و باغ های بانوان استقبال قابل توجهی داشته اند، اینگونه باغ ها را هم مورد توجه قرار خواهند داد.

وی اظهار داشت: دشمن به دنبال کشاندن جامعه ایران به سوی انحراف با هجمه های ضد فرهنگ است که باید با ایجاد زمینه برای سرگرمی های مناسب، این موضوع را خنثی کنیم.

علیرضا پاک فطرت به عملکرد سایت های بیگانه و شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و افزود: در کنار تمامی کارهای فرهنگی که از سوی شهرداری و دیگر دستگاه ها صورت میگیرد، ایجاد محیطی مفرح که ساعت ها خانواده ها را با هم در یک فضای سالم جمع کند ضروری است که به حتم با راه اندازی اینگونه پارکها بخش زیادی از دغدغه خانواده ها رفع خواهد شد.

شهردار شیراز طراحی فضاهای اقامتی، گردشگری و ... در کنار اینگونه پارکها را جاذب سفر و زمینه ساز بالارفتن روزهای اقامت گردشگران در کنار تمامی پتانسیل های شهر شیراز ارزیابی کرد و افزود: بسته سرمایه گذاری باغ پرندگان بصورت کامل و با تمامی امکانات رفاهی، تقدیم سرمایه گذاران می شود.

او با بیان اینکه این مجموعه می تواند در باغ های متعلق به شهرداری مورد بهره برداری قرار گیرد، ادامه داد: شهروندان شیرازی استحقاق بهترین ها را دارند و این پارک بصورت یک بسته سرمایه گذاری منحصر بفرد ارائه و به حتم مورد توجه سرمایه گذاران  نیز قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پشتیبانی مناسب شورای اسلامی شهر از شهرداری، تصریح کرد: سرمایه گذاران می توانند در پارک های مختلف در حال ساخت مانند پارک کوهستانی580 هکتاری در ارتفاعات دراک، پارک 50 هکتاری کوشک میدان و 50 هکتاری برف فروشان، 200 هکتاری توسعه جنوب و ...، برای احداث باغ های تخصصی، شهربازی های بزرگ و ... ، وارد گفت و گو با شهرداری شوند.
نظرات بینندگان