کد خبر: ۵۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

كشف كلاهبرداري اينترنتي یک بازیگر قلابی در فارس

فرمانده انتظامي فارس از تشديد برخورد با هنجارشكنان در اين استان به ويژه شهر مقدس شيراز، سومين حرم اهل بيت(ع) خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، سردار "احمدعلي گودرزي" با بيان اين مطلب گفت: با كساني كه به بهانه برگزاري مراسم هايي مانند جشن عروسي اقدام به ايجاد مزاحمت صوتي و ترافيكي براي شهروندان مي كنند برابر قانون برخورد مي شود.

وي جلوگيري از بي حرمتي به مقدسات ديني را ضروري دانست و اضافه كرد: برخي موارد مانند ديوارنويسي براي تبليغ منازل مبله در شأن شهر مقدس شيراز نيست و با هماهنگي پليس و دستگاه قضايي افرادي كه در اين امر فعاليت دارند،‌ دستگير و مجازات مي شوند.

فرمانده انتظامي فارس در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه استكبار جهاني در صدد خدشه وارد كردن به نظم و ثبات در كشورهاي اسلامي است گفت: وظيفه ما در قبال دسيسه هاي دشمن تلاش مضاعف براي خدمت كردن به مردم با همدلي و تعامل با ساير سازمان ها، تقويت روحيه و قواي جسماني براي مقابله با تهديدهاي پيش رو است.

فرمانده انتظامي فارس جمع آوري معتادان تابلو و پرخطر در استان به ويژه شهر مقدس شيراز و جمع آوري اتباع بيگانه غيرمجاز را از ديگر برنامه هاي پليس فارس عنوان كرد و گفت: تلاش و جديت كاركنان نيروي انتظامي در استان فارس طي چند هفته گذشته در خصوص جمع آوري معتادان پرخطر و اتباع بيگانه غيرمجاز مورد تقدير شوراي تأمين استان قرار گرفته است.


تريلر حامل يك هزار و 112 باطري قاچاق خودو در شيراز توقيف شد

رييس پليس آگاهي فارس از توقيف تريلر حامل يك هزار و 112 باطري قاچاق خودرو به ارزش 3 ميليارد ريال در شيراز خبر  داد.

سرهنگ" سيروس حيدري" با اعلام اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس از بارگيري كالاي قاچاق  يك دستگاه تريلر از استان بوشهر مطلع شدند.

وي ادامه داد: بلافاصله اكيپي از ماموران تريلر حامل كالاي قاچاق را در يكي از محورهاي منتهي به شهرستان شيراز شناسايي و متوقف كردند.

رييس پليس آگاهي فارس افزود: در بازرسي از اين خودرو  تعداد يك هزار و 112 عدد باطري قاچاق خودرو كشف و دراين رابطه يك نفر متهم دستگير شد.

سرهنگ حيدري با بيان اينكه ارزش ريالي محموله قاچاق كشف شده 3 ميليارد ريال بر آورد شده است تصريح كرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان، بلافاصله از طريق تلفن 110 پليس را مطلع سازند.


كشف كلاهبرداري اينترنتي در فارس
فردي كه با معرفي خود به عنوان بازيگر مشهور سينما، مبلغ 60 ميليون ريال كلاهبرداري كرده بود، توسط ماموران پليس "فتا" استان فارس شناسايي و دستگير شد.

رييس پليس "فتا" فارس در اين خصوص گفت: خانم جوانی با مراجعه به اين پليس مدعي شد در يكي از شبكه هاي اجتماعي با فردي كه خود را بازيگر سينما معرفي كرده آشنا شده و از وي خواسته جهت بازيگري دو دستگاه تبلت را خريداري و به  آدرس وي در استان تهران ارسال كند.

سرهنگ حسيني با بيان اينكه شاكيه  نيز دو عدد تبلت به ارزش 60 ميليون ريال خريداري و براي متهم ارسال كرده است افزود: تحقيقات ماموران در خصوص شناسايي و دستگيري متهم آغاز شد.
رييس پليس "فتا" فارس گفت: در نهايت متهم شناسايي، دستگير و در تحقيقات انجام شده به جرم ارتكابي اقرار كرد.
سرهنگ حسيني هشدار  داد: یکی از ویژگی های فضای مجازی گمنامی کاربر است و نمی توان با افرادی که در فضای مجازی آشنا می شويد، اعتماد کرد.

سارق طلاجات پسر شاکی بود

فرمانده انتظامی شهرستان" لامرد" استان فارس از دستگيري سارق طلاجات به ارزش 900 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "اکبر زلفی" با اعلام اين خبر گفت: درپي تماس تلفني با مركز110مبني بر وقوع يك فقره سرقت منزل در يكي از روستاهاي شهرستان، بلافاصله اكيپي از  ماموران به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: شخصي با مراجعه به ماموران مدعي شد كه سارق  يا سارقان وارد منزل وی شده و اقدام به سرقت مقداري طلاجات به ارزش تقريبي 900 ميليون ريال كرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان "لامرد" افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي ماموران به فرزند شاكي مظنون و وي را جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي شهرستان انتقال دادند.

سرهنگ "زلفي" گفت: در بازجويي هاي صورت گرفته از فرزند شاكي وي صراحتا به سرقت طلاجات با همدستي دو نفر از دوستانش اقرار كرد.

وي با بيان اينكه با تلاش ماموران دو همدست سارق نيز در يك عمليات غافلگيرانه دستگير،اموال مسروقه كشف وتحوبل مالباخته گرديد افزود: شهروندان از نگهداري وجوه نقد و طلا و زيورآلات در منزل خودداري كنند.

نظرات بینندگان