کد خبر: ۵۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
ظهر امروز؛

دانشجویان شیرازی پیروزی مقاومت را جشن می گیرند

دانشجویان انقلابی شیراز ظهر امروز در میدان امام حسین(ع) این شهر، پیروزی مقاومت را جشن خواهند گرفت.
به گزارش شیرازه جشن پیروزی مقاومت غزه همزمان با برگزاری جشن های مقاومت در دنیا، در سومین حرم اهل بیت در ایران هم برگزار می شود. این جشن ظهر امروز، توسط دانشجویان انقلابی شیراز و در میدان امام حسین(ع) برگزرا می شود.

در این زمینه مسئول سیاسی بسیج دانشجویی فارس از برگزاری جشن پیروزی غزه در شیراز خبر داد و  با بیان اینکه در دیدگاه ما خون شهید پایمال نمی شود ؛ گفت: خون شهدای غزه منجر به پیروزی مردم غزه شد و مقاومت رمز پیروزی آن ها بود و به دنیا ثابت کرد که نفرات و تجهیزات ملاک پیروزی نیست. در مکتب ما کم من فئته قلیلة غلبت فئة کثیرة بأذن اللّه می گوید که هر مسلمان مومن با ده ها نفر توان مقابله دارد و تصویر آن را در جنگ 55 روزه غزه دیدیم.

محمد کلوانی با تاکید بر اینکه اسرائیل به هر طریق ممکن باید از صحنه روزگار محو شود؛ تصریح کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی که برخی مواقع ایران را تهدید به حمله نظامی می کنند؛ توان مقاومت در مقابل مردم بی سرپناه غزه را نداشتند حال چطور می خواهند جلوی 70 میلیون مردم مومن ایران را بگیرند؟ آن ها باید بدانند ایران در صورت تحرکی از سوی اسرائیل، آن را با خاک یکسان می کند.

وی با تاکید بر لزوم بیداری کشورهای عربی؛ گفت: کشور های مرتجع عرب که در سوریه و عراق به اسم اسلام به تروریست ها کمک می کنند چرا از مردم مسلمان و بی سرپناه غزه که به خاک و خون کشیده می شوند حمایت نمی کنند. کشورهای عربی که دم از حقوق بشر می زنند زمانی که کودکان و زنان غزه به خاک و خون کشیده می شدند سکوت کردند و ماهیت حقوق بشر پوشالی غربی را به جهانیان نشان دادند.

میرمهدی اسدی؛ از فعالان دانشجویی شیراز نیز با بیان اینکه این جشن به دلیل پایان زمستان غزه و شروع بهار پیروزی برگزار می شود گفت: ان شاءالله آغازی بر پیروزی های پی در پی مقاومت و تحقق رویای خمینی کبیر مبنی بر محو اسراییل از صحنه روزگارخواهد بود.این پیروزی را به شهدای غزه، علی الخصوص زنان و کودکان مقاوم در بزگترین زندان جهان، تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه که این زمستان روسیاهانی داشت افزود: کسانی که با شارلاتانیزم رسانه ای به دنبال تخطئه ی مقاومت بودند و کسانی که می گفتند از مطرب و رقاصه ی غربی تا جانباز قطع نخاعی در تیم ماست؛ روسیاهانی هستند که حالا با کشیدن هورا؛ قصد غنیمت خواری دارند. غافل از اینکه دم خروس بیرون زده است. بی شک فتنه و کسانی که شعار نه غزه، نه لبنان را طراحی کردند؛ روسیاهند. قطعا جریان سخیف روشن فکری و اسلام آمریکایی با شعارهای سازش کارانه و خنثی، روسیاهان جشن هستند.

اسدی با بیان اینکه امروز روز شادمانی دلداگان خمینی کبیر و اسلام ناب است؛ گفت: بی شک این جشن؛ جشن 99 درصدی های جمهوریت خمینی و انقلاب جهانی اوست.
نظرات بینندگان