کد خبر: ۵۹۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

اینترنت پرسرعت به 395 روستای فارس رسید

مرکز اینترنت پرسرعت هماشهر و 80 کیلومتر خط فیبر نوری سپیدان شیراز به نمایندگی از 923 کیلومتر خط فیبر نوری و 395 مرکز اینترنت روستایی استان فارس افتتاح شد.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون، صبح امروز با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه معاونین و مدیران این وزارت ، معاون سیاسی استاندار فارس، هاشمی نماینده سپیدان در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران استان و سپیدان، 923 کیلومتر خط فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 396 روستای استان افتتاح شد.

محمود واعظی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت گفت: از اینکه با دعوت جناب آقای هاشمی نماینده مردم سپیدان در مجلس فرصتی برای حضور بنده در سپیدان ایحاد شد خوشحالم و امیدوارم با افتتاح این پروژه های مخابراتی بخشی از مشکلات مردم این شهرستان را مرتفع نماید.

واعظی سپیدان را نماینده بخشی از طرح های مخابراتی فارس جهت افتتاح دانست و گفت: بخشی از پروژه ای مخابراتی استان از جمله اتصال  395 روستای فارس به اینترنت پرسرعت و خط فیبر نوری سپیدان شیراز به طول 80 کیلومتر به نمایندگی از 923 کیلومتر خط فیبر نوری استان امروز در سپیدان افتتاح می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری ابراز امیدواری کرد که دولت یازدهم بیش از گذشته بتواند در خدمت توسعه این مرز و بوم به ویژه شهر سبز و زنده سپیدان باشد و وزارت ارتباطات و فناوری نیز بتواند به عنوان خدمتگذار مردم در ارتباط با موضوع پست، پست بانک، مخابرات، اینترنت و IT خدمات بیشتری را به مردم عرضه کند.

واعظی به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید گفت: وظیفه من بود در اینجا از طرف دکتر روحانی و اعضاء هیئات دولت عرض سلامی داشته باشم و ان شاء الله با حمایتی که مردم از دولت و نماینده خود می کنند، در آینده نزدیک بتوانیم خدمات بیشتری را تقدیم مردم سپیدان نماییم .

سید عنایت الله هاشمی نماینده مردم سپیدان در ابتدای مراسم با تشکر از حضور دکتر واعظی گفت: امروزه سطح توقعات مردم در دور افتاده ترین روستاها با مردمی که در مرکز کشور زندگی می کنند برابر و یکسان است و برای رسیدن به حد مطلوب و برطرف کردن این نیازها راه زیادی در پیش داریم.

هاشمی نبود امکانات مخابراتی و اینترنتی را نیاز جوانان و علت اصلی مهاجرت به شهرهای بزگ دانست و افزود: تعداد زیادی از دانش آموختگان کشور از روستا و شهرهای کوچک هستند و امیدواریم هر چه سریع تر نیاز این عزیزان در زمینه مخابرات و اینترنت تامین شود تا مجبور نباشند برای تامین نیازهای اولیه خود به مراکز استانها و شهرستانها مهاجرت کنند.

در ادامه مرکز اینترنت مخابرات هماشهر به نمایندگی از 295 مرکز اینترنت استان و همچنین خط فیبر نوری سپیدان شیراز به طول 80 کیلومتر به نمایندگی از 923 کیلومتر خط فیبر نوری استان فارس افتتاح شد.

افتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدانافتتاح 923 کیلومتر فیبر نوری و اینترنت پرسرعت 395 روستای فارس در سپیدان

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امیری اردکانی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
0
حواشی مراسم افتتاحیه :

مراسم با قرآن کریم شروع نشد و تلاوت قرآن کریم بعد از خیر مقدم و سخنرانی سید عنایت الله هاشمی نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت .

بر خلاف همه جلسات ، سرود جهوری اسلامی ایران در ابتدای مراسم پخش نشد .

دلجویی وزیر ارتباطات از حاج عزیز الله روانشاد پدر شهید خداکرم روانشاد با تقدیم لوح و هدیه .

رایزنیها و گفتگوی برخی از مسئولین قبل از ورود وزیر به هماشهر

حلقه 13 نفری متشکل از عکاسان و فیلمبردارانی که همراه وزیر به سپیدان آمده بودند و در عین ناباوری هیچ یک از خبرنگاران خبرگزاریها نبودند و صرفاً جهت مستند سازی آقای وزیر آمده بودند .