کد خبر: ۵۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۳

راهپیمایی گردان‌های بیت المقدس در شیراز در حمایت از پیروزی مردم غزه+تصاویر

این گردان‌ها با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ابراز داشتند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، گردان‌های بیت المقدس بسیج در شیراز همزمان با سراسر کشور به مناسبت پیروزی مقاومت غزه، در مسیرهای منتهی به مصلی های نماز جمعه شیراز اقدام به برگزاری راهپیمایی کردند.

این گردان‌ها با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ابراز و حمایت خود را از جنبش های مقاومت فلسطینی اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی‌ها نیز قطعنامه‌ای از تریبون نماز جمعه قرائت شد که متن آن به شرح زیر است:

متن این قطعنامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قطعنامه راهپیمایی گردان های بیت المقدس بسیج به شکرانه پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی

انا فتحنا لک فتحا مبینا

الله اکبر الله اکبر الله اکبر نصر من الله و فتح قریب

یک بار دیگر دست قدرت الهی از آستین مردم قهرمان و فداکار فلسطین بیرون آمد و پیروزی بزرگ دیگری را برای مستضعفین به پا خواسته رقم زد.

این فتح بزرگ، کمر استکبارِ آمریکا را شکست و زمینه ی پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف را مهیا کرد این پیروزی را به امام عصر(عج) و نایبش امام خامنه ای عزیز و امت اسلامی به ویژه ملت قهرمان فلسطین تبریک می گوییم. نسل حاضر برای چندمین بار، تحقق وعده ی نصرت الهی به مستضعفان را به چشم دید.

پیروزی های مکرر مظلومانِ به پا خواسته، با دست های خالی در مقابل استکبار خشن و تا بُن دندان مسلح، برای چندمین بار ثابت کرد که قدرت خدا فوق قدرت هاست و اراده ی مردمِ به پا خواسته در راه اسلام، برتر از سلاح های مرگبار پیچیده و پر تعداد دشمنان است.

پیروزی بزرگ ملت ایران با دست خالی بر رژیم شاهنشاهی تحت الحمایه همه ی ابر قدرت های زمان

پیروزی مردم پا برهنه و محروم افغانستان بر ارتش سرخ شوروی بزرگترین ارتش جهان

پیروزی ایران اسلامی بر تمامی ابر قدرت ها در دفاع مقدس

پیروزی مکرر حزب الله لبنان در جنگ با رژیم غاصب صهیونیستی

پیروزی فلسطین قهرمان در جنگ های 22 روزه و 51 روزه پس از ده سال محاصره در مقابل یکی از مجهزترین ارتش های جهان

این پیروزی ها ثابت کرده هر جا ملّتی با صفوف متّحد و یکپارچه بر اساس حق الهی خود قیام کنند و از عِدّه و عُدّه‌ی دشمن نترسند و با صبر و استقامت بر حق خود پافشاری کنند پیروزی با آن ملت است هر چند دشمنانش بزرگترین ابر قدرت ها باشند.

این پیروزی حجت را بر همگان تمام کرد و پرونده سازش با استکبار را برای همیشه بست.

ما بسیجیان گردان های بیت المقدس که به شکرانه ی این پیروزی بزرگ در میعادگاه های نماز جمعه گرد آمده ایم، اعلام میداریم:

1- پیرورزی های بزرگ مسلمانان در سال های پس از پیروزی انقلاب که خفت و خواری شکست نسل های گذشته را از یادها برده همه و همه مدیون نعمت های رهبری ولایت فقیه و فرماندهی شجاعانه و حکیمانه ی اسلامی و هدایت های بی نظیر امام راحل عظیم الشان و امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) است فلذا آمادگی کامل خود را برای جانبازی و فداکاری در اجرای فرمان ولایت در هر جبه های که صلاح بدانند اعلام می داریم.

2- دشمنان بدانند که این پیروزی بزرگ نقطه پایان نیست بلکه آغاز راهی است که به فروپاشی کامل صهیونیسم، استکبار و آزادی قدس شریف منتهی خواهد شد.

3- از امت اسلامی می خواهیم صفوف خود را منسجم تر و وحدت خود را بیشتر کنند و عوامل تفرقه افکنانه را از خود دور سازند که تنها را پیروزی وحدت است.

4- جوانان امت اسلامی روز به روز بر آمادگی های رزمی خود بیافزایند و خود را برای نبرد سرنوشت ساز آزادی‌ بیت المقدس هر روز مهیاتر کنند.

5- از همه ی دست اندرکاران و متمکنان کشورهای اسلامی بویژه مردم غیور اردن می خواهیم تسلیح و تجهیز آزادگان فلسطینی در کرانه باختری را جدی بگیرند و به آن اهتمام کنند.

6- به کسانی که پیروزی های بزرگ دفاع مقدس را از یاد برده اند و ایمان آن ها بر نصرت الهی ضعیف گشته و نوای سازش و کوتاه آمدن و تعامل با مستکبران را سر می دهند، اخطار می کنیم دست از تفکر باطل خود بردارند و بر صف مردم بپیوندند.

7- به سران رژیم های وابسته به منطقه اخطار می کنیم دست از حمایت رژیم کوک کش صهیونیستی بردارند و رسما و عملا حمایت خود را از نیروهای مقاومت اسلامی اعلام دارند در غیر این صورت منتظر سرنگونی و سقوط زودرس باشند.

8- به صهیونیست ها اخطار می کنیم برای در امان ماندن از آتش قهر امت اسلام هر چه سریعتر خاک فلسطین را ترک کنند و سرزمین فلسطین را به صاحبان اصلی آن برگردانند.

9- این فتوحات نشان داد تنها راه پیروزی استمرار مقاومت صبر و ایستادگی با صلابت در مقابل دشمن است و سازش و تعامل با آمریکا و صهیونیست ها دیگر هیچ جایگاهی در قاموس امت اسلامی و ملت مسلمان ایران ندارد.

ما جهاد را تا آخر ادامه خواهیم داد و انشاالله به زودی بر قدس شریف به امامت امام خامنه ای عزیز نماز خواهیم گزارد.

خدایا توفیق شرکت در نبرد آزادی قدس شریف را به ما عطا فرما

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم
















نظرات بینندگان