کد خبر: ۵۹۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
رئیس شورای شهر شیراز در پاسخ به «شیرازه»:

فکر نکنم برای ریاست شورا کاندید شوم/ برخی نهادهای مسئول چوب لای چرخ شورا می‌گذارند!

برخی عناصر معاند و لجوج می‌گویند شورا خیلی مقتدر شده بگذارید کمی از اقتدارشان کم کنیم و شروع به بهانه‌تراشی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه استکبار ناجوانمردانه‌ترین اقدامات و تحریم‌ها را علیه مردم ایران انجام داده و بر آن می‌افزاید، گفت: در شرایطی که دست دولت خالی است که پروژه‌های بزرگ را افتتاح کند، شهرداری‌های کلانشهرها این خلاء را جبران می‌کنند و کارگاه‌های بزرگ عمرانی در همه جای شهر صرف نظر از بحث جغرافیایی با شور و اشتیاق کار می‌کنند تا در جهت رفاه مردم قدم‌های خوبی برداشته و نشاط و شادابی را در ل مردم زنده و تقویت کنند.

غلامعلی حقدل در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری شیراز گفت: امروز با افتتاح 120پروژه شهرداری با اعتبار 12میلیارد تومان حاصل بیش از دو سال تلاش نیروهای شهرداری و صبر و تحمل مردم به بار نشست.

85 درصد از بودجه شهرداری شیراز مربوط به پروژه‌های عمرانی است

رئیس شورای شهر تصریح کرد: در عین حالی که در شرایط تحریم و تورم به سر می‌بریم، شهرداری اقدامات خوبی انجام داده و در شورای شهر شیراز دو هزار و دویست میلیارد تومان بودجه تصویب شده است که 85 درصد آن مربوط به پروژه‌های عمرانی است و به فضل خدا محقق می‌شود.

حقدل نظارت بر اجرای پروژه بعد از تصویب آن را از ویژگی‌های شورای چهارم شیراز برشمرد و افزود: 9 کمیسیون تخصی شورای شهر طرح‌ها را در کمیسیون‌ها به صورت دقیق بررسی و پس از تصویب آن در صحن شورا بر انجام پروژه‌ها نظارت می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه عمده بودجه سال 92 یعنی حدود هزار و 500میلیارد تومان از این بودجه را شورای چهارم مدیریت کرد تا محقق شود، این نوید را داد که بودجه سال 93 نیز با همدلی، وحدت و درایت شورای شهر و شهرداری شیراز محقق شود.

این مقام مسئول در شورای شهر شیراز با بیان اینکه توان و پتانسیل اجرای کارهای بزرگ در شیراز وجود دارد، گفت: استاندار فارس باب خوبی را در زمینه مشارکت‌های اقتصادی باز کرد که شورا و شهرداری شیراز نیز آن را دنبال می‌کنند و امیدواریم در همه بخش‌ها به ویژه در بخش گردشگری مشارکت‌های اقتصادی خوبی صورت بگیرد.

برخی برای شورا، دایه دلسوزتر از مادر شده‌اند

حقدل ضمن تقدیر از وحدت، دلسوزی و تلاش اعضای شورای شهر، انسجام شورا را بسیار ارزشمند توصیف و اظهار کرد: 21 عضو شورای شهر دل در گرو رفاه و آسایش مردم گذاشته‌اند اما برخی دستگاه‌ها دارند انسجام شورا را به هم ‌می‌ریزند و با دخالت در امور داخلی شورا، دایه دلسوزتر از مادر شده‌اند.

برخی عناصر معاند و لجوج می‌گویند شورا خیلی مقتدر شده

رئیس شورای شهر با اذعان به اینکه ما داریم نوکری و سربازی مردم را می‌کنیم و حیف است که انسجام شورا مخدوش شود، تصریح کرد: برخی عناصر معاند و لجوج می‌گویند شورا خیلی مقتدر شده بگذارید کمی از اقتدارشان کم کنیم و شروع به بهانه‌تراشی می‌کنند.

اذیت نکنید! کلاه ما پشمی ندارد!

وی با اظهار تاسف از اینکه برخی نهادهای مسئول چوب لای چرخ شورای شهر می‌گذارند، خطاب به آن‌ها هشدار داد: اذیت نکنید! کلاه ما پشمی ندارد!

حقدل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح پل شهدای مهدی‌آباد اظهار امیدواری کرد که طی چند روز آینده پل سرلشکر خلبان شهید شریفی نیز به بهره‌برداری برسد.

تمام پروژه‌ها به نام شهدا نامگذاری می‌شود

رئیس شورای شهر شیراز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار شیرازه درخصوص نامگذاری این دو پل تصریح کرد: برای تکریم مقام شامخ شهدا تمام پروژه‌ها به نام شهدای سرافراز و ایثارگر نامگذاری می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این پل‌ها بین مردم به اسامی دیگری معروف شده است، گفت: این‌ نامگذاری‌ها مربوط به مسائل فرهنگی است که ما جز نام شهیدان به نام دیگری نامگذاری نمی‌کنیم و این اسامی به تدریج بین مردم رایج خواهد شد.

برای ریاست شورا کاندیدا نمی‌شوم

حقدل همچنین ضمن اعلام اینکه روز چهارشنبه هفته جاری انتخابات هیات رئیسه شورا برگزار می‌شود در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: فکر نمی‌کنم برای ریاست شورا کاندیدا شوم چراکه نوبت دیگران است و هرکدام از اعضای شورا ریاست شورا را بر عهده بگیرند خوب است زیرا همه نماینده مردم هستند و اگر دیگران دخالت نکنند، شورا مشکلی ندارد.

مالک پروژه خلیج فارس به تعهدات خود عمل نکرده است

رئیس شورای شهر شیراز در پاسخ به سوال دیگری درخصوص پروژه خلیج فارس اعلام کرد: از نظر ما مالک سودجویی کرده و به بخش‌هایی از تعهدات خود مانند ساخت هتل عمل نکرده چراکه قرار بوده این مجتمع تجاری- توریستی باشد.

وی با اشاره به تذکر یکی از اعضای شورا در این خصوص تاکید کرد: شورا در این موضوع ورود پیدا می‌کند و حتما تذکرات لازم را می‌دهد.

هنوز مجوز نهایی برج‌های دوقلو صادر نشده است

رئیس شورای شهر همچنین خاطرنشان کرد: گرچه هنوز مجوز نهایی برج‌های دوقلو صادر نشده است اما در این پروژه هم اولویت با بخش توریستی- درمانی است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شيرازي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
0
ببخشيد كدام نهادهاي مسئول چوب لاي چرخ شورا مي گذارند ؟ چرابه صورت شفاف اسامي آنهارا اعلام نمي كنيد !! مردم نسبت به همه نهادهاي مسئول دچارنگراني شدن وبرايشان سئول پيش آمده كدام نهاد وكدام مسئول !!!!