کد خبر: ۵۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳

کمیته امداد فارس: امسال به 1000 زوج جوان کمک هزینه خرید جهیزیه داده‌ایم

مردم فارس می توانند کمکهای خود را جهت تامین جهیزیه نوعروسان به شماره حساب 0101273073000 بانک ملی شعبه دانشگاه شیراز بنام کمیته امداد فارس واریز کنند

به گزارش شیرازه، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، از بهره مندی 200 زوج جوان تحت حمایت از کمک هزینه خرید جهیزیه خبر داد و گفت: به مناسبت دهه کرامت این زوج ها از این خدمت بهره مند خواهند شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی کمیته امداد فارس، عباس شکری اظهار داشت: توانمند سازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) با حفظ کرامت و عزت نفس از طریق تقویت بنیان خانواده همواره مورد توجه این نهاد بوده و در برنامه تحول امداد نیز به این مهم توجه خاصی شده است.

وی تصریح کرد: بدیهی است که یکی از محورهای اساسی تقویت بنیان خانواده توسعه سنت حسنه ازدواج و تشکیل خانواده بین جوانان می باشد که ضرورت دارد افکار عمومی و بخش قابل توجهی از سرمایه های مادی، معنوی و اجتماعی در جهت تقویت و تحکیم این امر مقدس بسیج بشوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با اشاره به این که برای زوج مبلغ 20 میلیون ریال اهداء خواهد شد،خاطر نشان کرد: جمعا 4 میلیارد ریال جهت این امر هزینه شده است.

شکری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 1000 زوج جوان تحت حمایت از خدمات کمک هزینه خرید جهیزیه بهره مند شده اند که مبلغ 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین تامین شده است.

به گفته این مقام مسوول در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، علاوه بر اهداء جهیزیه به زوج های تحت حمایت خدمات دیگری از قبیل: جلسات مشاوره ازدواج و کلاسهای آموزشی در سرفصلهای دینی و اخلاقی، روانشناسی ارتباط همسر و آیین همسرداری، بهداشت خانواده برای آنان برگزار می شود و همچنین زوج های که شرایط دریافت تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد را داشته باشند این تسهیلات به آنان پرداخت می شود.

شکری خاطر نشان کرد: مردم نوع دوست و خیر استان فارس در صورت تمایل می توانند کمکهای خود را جهت تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند به شماره حساب 0101273073000 بانک ملی شعبه دانشگاه شیراز بنام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس واریز کنند و یا به دفاتر این نهاد در سراسر استان مراجعه و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جهت امر جهیزیه تحویل بدهند.

نظرات بینندگان