کد خبر: ۵۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳

بلندقامتان ایران از سد ایتالیا گذشتند+ تصاویر

تيم ملي واليبال ايران در نخستين ديدار خود در مسابقات قهرماني مردان جهان موفق به شکست تيم مدعي ايتاليا شد.
به گزارش شیرازه، شهر کراکوف لهستان، شاهد قد علم کردن مجدد یک تیم مدعی بود؛ ایران. تیمی که توانست ایتالیا مدعی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و سه امتیاز این مسابقه را به حساب خود بریزد.

ملی پوشان والیبال ایران با پیروزی در این دیدار، شکست دیدار رده بندی لیگ جهانی سال 2014 در فلورانس ایتالیا را نیز جبران کردند. ستاره های ایران در ست نخست این دیدار 25 بر 16 ایتالیا را مغلوب کردند اما در ست دوم 25 بر 23 مغلوب شدند. برج های والیبال ایران در ست های سوم و چهارم نیز با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا در نهایت سه بر یک تیم پیروز این مسابقه باشند.

سعید معروف، محمد موسوی، امیرغفور، عادل قائمی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا بودند که تا اواخر ست دوم نیز در زمین به صورت ثابت حضور داشتند.

شهرام محمودی، آرمین تشکری، مهدی مهدوی و میلاد عبادی پور دیگر بازیکنان ایران در این مسابقه بودند که در اواخر ست دوم و ست سوم به زمین آمدند.

با توجه به اینکه تیم های ایران و ایتالیا در صورت صعود به مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان با هم همگروه خواهند بود، سه امتیاز بسیار با ارزش است؛ زیرا در مرحله دوم نیز این پیروزی برای ایران دوباره محسوب خواهد شد.

دو دیدار دیگر در گروه چهارم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان امروز برگزار می شود که تیم بلژیک از ساعت 19 به مصاف آمریکا می رود و دو تیم پرتوریکو و فرانسه نیز از ساعت 22 و 45 دقیقه با هم روبرو می شوند.

نظرات بینندگان