کد خبر: ۵۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳

جایزه مسابقات بین‌المللی رالی شیراز اعلام شد

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایران گفت: برای مسابقات بین‌المللی رالی شیراز ۳۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده که به تیم‌های اول تا سوم داده می‌شود.

حمیدرضا مهرعلی درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار کرد: برای مسابقات بین‌المللی رالی شیراز 30 هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده که به تیم‌های  اول تا سوم داده می‌شود.

وی با بیان اینکه با برگزاری موفق این مسابقات شیراز هر سال میزبان مسابقات رالی خاورمیانه خواهد شد، افزود: مسابقات رالی شیراز، نخستین مسابقه حرفه‌ای بین‌المللی رالی در ایران است که قرار بود در کیش برگزار شود اما فدراسیون جهانی شیراز را برای این مسابقات برگزید.

وی با بیان اینکه مسابقه امسال برای تیم‌های شرکت کننده سال آینده امتیاز محسوب می‌شود، افزود: یک تیم از آلمان درخواست حضور در این مسابقات را داشته که به آن اجازه حضور داده می‌شود چون مسابقات بین‌المللی محسوب می‌شود.

مهرعلی با بیان اینکه چند خودرو در ایران برای شرکت‌کنندگان ایرانی تجهیز و آماده شده است، اظهارکرد: افرادی از ایران در این مسابقات حضور می‌یابندکه در مسابقات رالی قهرمانی‌کشور حضور موثر داشته‌اند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایران با بیان اینکه 10 تیم از ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند، اظهار کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه دو تیم ایرانی بانوان با حجاب اسلامی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

مهرعلی با بیان اینکه هم اکنون همه آنچه برای برگزاری این مسابقات لازم است آماده شده است، گفت: پوشش مخابراتی، امداد، اورژانس و وضعیت امنیت در حال هماهنگی و برای ورود خودروهای مسابقه به ایران از بندرعباس نیز از طریق گمرک رایزنی‌های لازم انجام شده است.

نظرات بینندگان