کد خبر: ۵۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی:

قراداد کرسنت به کشور لطمه زد/ صهیونیست‌ها نمی‌گذارند مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد

صحبتهای اولیه دولتمردان مبنی بر حل مشکلات مردم در طی 100 روز نشدنی بود و ما آن را بارها اعلام کردیم.
به گزارش شیرازه، سید عنایت الله هاشمی نماینده مردم سپیدان در گفتگو  با مارگون با اشاره به اینکه در قرارداد کرسنت حقوق کشور لحاظ نشده گفت: کرسنت قراردادی نامعقول بود که با برخی اشتباهات پیش آمده در عزل و نصب افراد موجب لطمه به کشور شد.

هاشمی در خصوص عملکرد تیم دیپلماسی دولت تدبیر و امید یک سال اخیر خاطر نشان کرد: بحث مذاکره یک امتیاز مثبت بود چرا که غربی‌ها مدعی بودند مقام معظم رهبری با مذاکره موافق نیست، اما عملکرد تیم دیپلماسی دولت در مذاکرات، این واقعیت را روشن کرد که دشمنان ما قابل اعتماد نیستند.

وی افزود:‌ از طرفی مردم کشورهای 5+1 فهمیدند که مشکل کار کجاست و این صهیونیست ها هستند که به عنوان تصمیم گیرنده نمیگذارند مذاکرات به نتیجه برسد.

نماینده مردم سپیدان همچنین درباره عملکرد تیم اقتصادی دولت یازدهم گفت: طبیعی بود که صحبتهای اولیه دولتمردان مبنی بر حل مشکلات مردم در طی 100 روز نشدنی بود و ما آن را بارها اعلام کردیم.

هاشمی افزود: تیم اقتصادی دولت در یک ساله گذشته هم نمی توانستند دستاورد خاصی داشته باشند چرا که  شرایط جامعه هم به نحوی بود که نمی شد در بحث اقتصاد مانور خاصی داد.

سید عنایت الله هاشمی با اشاره به چرایی استیضاح وزیر علوم گفت: رای مجلس و نماینده ها مخفیست و اگر بنا بود هر کس موضع خود را مشخص کند، رای گیری صورت نمیگرفت. اما این یک اصل است که هر کس منافع و مصالح مملکت و انقلاب و آن خط قرمزی که مقام معظم رهبری اعلام کردند را رعایت نکند، مجلس با او مخالف است.

نماینده سپیدان در بهارستان عملکرد مسئولین شهرستان در یک سال گذشته را قابل قبول خواند و تصریح کرد: شهرستان سپیدان از نظر زیر ساخت مشکلات زیادی داشته و دارد اما خوشبختانه ساخت اکثر راه ها انجام شده و یا در حال اتمام است.

سید عنایت الله هاشمی درباره موضوع آلودگی رودخانه وسط شهر به فاضلاب و رفع نگرانی مردم در این خصوص گفت: با استفاده از وام صندوق توسعه اسلامی این پروژه را اجرا کردیم.

نظرات بینندگان