کد خبر: ۵۹۹۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳

القاصی مهر، سکان دستگاه قضائی فارس را به دست گرفت/ خدائیان معاون حقوقی قوه قضائیه شد

دکتر ذبیح ا... خدائیان رئیس کل دادگستری استان فارس به عنوان معاون حقوقی قوه قضائیه انتخاب شد.
به گزارش شیرازه، رئیس کل دادگستری استان فارس معاون حقوقی قوه قضائیه و دادستان شیراز رئیس کل دادگستری فارس شد.

روزنامه خبرجنوب جنوب نوشت: دکتر ذبیح ا... خدائیان رئیس کل دادگستری استان فارس به عنوان معاون حقوقی قوه قضائیه انتخاب شد. علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب شیراز به عنوان رئیس کل دادگستری استان فارس ازاین به بعد فعالیت خورا آغاز می کند.

طی چهار سال گذشته با تلاش مسئولان قضائی استان فارس به همراه دیگر دستگاه های امنیتی شاهد برقراری امنیت مطلوب در این استان بودیم به گونه ای که در این مدت باند های شرارت در سطح استان متلاشی و اعضای آن باند ها به سزای اعمال خود رسیدند.

در این مدت رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه دادستان شیراز تلاش زیادی برای برقراری امنیت در سطح استان و رسیدگی فوق العاده و خارج از نوبت به پرونده های مهم انجام دادند و به عنوان مثال در پرونده مربوط به اعضای باند سرقت مسلحانه از بانک های شیراز و طلا فروشی ملاصدرا سارقان بلافاصله دستگیر و در مدت کوتاهی به سزای اعمال خود رسیدند. طی چند سال اخیر امنیت استان فارس به گونه ای بهبود یافت که بر اساس گفته های مسئولان امنیتی کشور نه تنها استان فارس در وقوع جرائم خشن از جمله قتل، سرقت مسلحانه و .... رتبه های اول را نداشت بلکه دیگر جز استان های اول تا پنجم هم نبود. در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته طی این چند سال دیگر نه خبری از باندهای مخوف شرارت و سرقت های مسلحانه است و نه آدم بایی های مکرر.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
0
مدیر کل دادگستری محترم فارس در روز تودیع معارفه شما وکیل دادگستری در شیراز به قتل رسید چه کسی باید جز شما جوابگوی این جنایت مخوف باشه....
بسیجی لرستانی
GERMANY
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
0
خدایا خودت نگهدار ش باش
بسیجی لرستانی
GERMANY
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
0
خدایا خودت نگهدار ش باش