کد خبر: ۵۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

تا یک سال دیگر شیراز صاحب اتوبوس گردشگری می‌شود

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: تا پایان امسال10 باب زمین چمن مصنوعی و پروژه‌های ورزشی روباز دیگر نیز مورد استفاده همشهریان قرار می‌گیرد.
به گزارش شیرازه، در نیمه دوم  مهرماه جشنواره هنرها با حضور 40 کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: جشنواره هنر در راستای همکاری کشورها برای حفظ میراث معنوی در اصفهان برگزار می شود  و هنرمندانی  از شهرهای شیراز، اصفهان و نیشابور بر اساس پیمان همکاری بین شهری برای حفظ میراث معنوی از جمله آداب، رسوم و آئین بومی کشور، در سطح بین‌المللی برنامه هایی را اجرا می کنند.

 محمد فرخ زاده افزود: راه‌اندازی و بهره‌برداری از ۵۴ پروژه تا پایان امسال در دستور کار معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز است؛ همچنین پنج باب کتابخانه تا یک ماه آینده در کلان‌شهر شیراز به بهره‌برداری می‌رسد و سه زمین چمن مصنوعی نیز راه اندازی می شود.

 وی بیان داشت: تا پایان امسال10 باب زمین چمن مصنوعی و پروژه‌های ورزشی روباز دیگر نیز مورد استفاده همشهریان قرار می‌گیرد.

 معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه 107 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی فرهنگی شهرداری شیراز تا پایان امسال اختصاص یافته است، گفت: در مدت سه تا چهار سال آینده پروژه‌های عمرانی زیادی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه ها از نظر المان شهری حرفی برای گفتن دارند.

فرخ زاده عنوان کرد: پیگیری و فراهم کردن بستر مناسب برای زیباسازی شهر جهت افزایش جذب گردشگران داخلی و خارجی از اولویت‌های این معاونت است که در این راستا فعالیت اتوبوس گردشگری تا یک سال آینده در شیراز آغاز می‌شود.

 وی بیان کرد: در راستای حمایت از صنایع دستی هنرمندان، پنج شنبه ها و جمعه ها بازار صنایع دستی در پارک بعثت راه اندازی می شود.
نظرات بینندگان