کد خبر: ۶۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳

پسآب تسویه شده فاضلاب شیراز به دشت سروستان انتقال می یابد

فرماندار سروستان گفت:تمام تلاش خود در جهت اجرایی شدن کامل مصوبات سفر استاندار فارس به شهرستان سروستان را به کار خواهیم بست.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سلیمان کرمی فرماندار سروستان در گفت و گو با خبرنگار سروآنلاین با تشریح بخشی از دستاوردهای سفر استاندار فارس به این شهرستان اظهار داشت: ماحصل حضور پر خیر و برکت استاندار فارس به شهرستان سروستان تصویب 28 مصوبه استانی در جهت توسعه و عمران این شهرستان بوده که امیدواریم با اجرایی شدن هر چه سریعتر این مصوبات روند توسعه، پیشرفت و رفاه مردم آگاه و همیشه در صحنه سروستان سرعت بیشتری گیرد.

وی با اشاره به برخی مصوبات این سفر افزود: احداث خط 66 کیلو وات شهرک صنعتی شماره 2  و تسریع در روند برق رسانی به این مجتمع صنعتی، گاز رسانی به روستاهای مهارلو، پرداخت سهم 2 درصد نفت و گاز به شهرستان سروستان از ابتدای سال 94 و قول پیگیری نماینده مردم این شهرستان در جهت حضور وزیر نفت طی دو ماه آینده در سروستان در جهت تسریع در اجرایی شدن این مصوبه،آسفالت ورودی شهر کوهنجان، مهارلو، ضلع جنوبی میدان معلم و همچنین زیر گذر گلزار شهدای سروستان از جمله مصوبات عمرانی سفر استاندار فارس به سروستان می باشد.

نصب پایه های برق و روشنایی حدود 5 کیلومتر از بلوار خلیج فارس در محدوده خروجی سروستان-فسا، مسقف کردن قبور مطهر شهدای گمنام، تجهیز سیستم گرمایشی و سرمایشی بیمارستان شهدا، بازسازی و بهسازی مرکز بهداشت،بهداری و خانه های بهداشت در سطح شهرستان، از دیگر مصوبات جلسه شورای اداری استان و شهرستان با حضور استاندار فارس بود.

نماینده عالی دولت در سروستان با تاکید بر پیگیری مسائل فرهنگی در سطح شهرستان سروستان گفت: چندین مصوبه در جهت گسترش فعالیت های فرهنگی و ورزشی داشتیم که از آن جمله می توان به تجهیز ساختمان شماره 2 کتابخانه عمومی سروستان، تجهیز و تکمیل مکان های ورزشی روستاها تا پایان سال 93 اشاره کرد.

سلیمان کرمی توجه به زیر ساخت های اساسی در سطح شهرستان را از دیگر مصوبات سفر استاندار فارس اعلام کرد و افزود: تکمیل جاده علاءالدوله، حل مشکل آب روستاهای نظر آباد و مومن آباد از طریق چاه آب مجموعه مهمان شهر شهید بهشتی، طرح اسکان عشایر در منطقه جنگل شدید، تامین اعتبار لازم در جهت انتقال آب چاه جدید مجموعه محمدی به طول 4/5 کیلومتر، آب رسانی به شهر کوهنجان از دیگر دستاوردهای سفر استاندار فارس به سروستان می باشد.

گاز رسانی به روستاهای کنو و سعادت آباد، استقرار پاسگاه انتظامی مهارلو،ارتقاء مرکز فنی و حرفه ای سروستان به اداره ،گسترش شبکه خطوط تلفن ثابت و تقویت آنتن دهی تلفن همراه در سطح شهرستان تا پایان سال جاری از جمله مصوبات عمرانی دوازدهمین سفر استانی استاندار فارس است.

وی در پایان با اشاره به مشکل تامین آب کشاورزان شهرستان سروستان اظهار داشت: قول مساعد استاندار فارس در جهت تسریع در روند پروژه انتقال پسآب تسویه شده فاضلاب شیراز به دشت سروستان باعث امیدواری بیش از پیش کشاورزان در جهت رشد و توسعه صنعت کشاورزی در این شهرستان می باشد.

فرماندار سروستان در پایان این گفت و گو ضمن تقدیر از امام جمعه ، مردم و به ویژه خانواده معزز شهدا و همه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی که در سفر استاندار فارس با فرمانداری همکاری صمیمانه داشته اند افزود: تمام تلاش خود در جهت اجرایی شدن این مصوبات خواهیم کرد.

نظرات بینندگان