کد خبر: ۶۰۰۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
مدیرکل سابق بهزیستی فارس:

با هیچ کدام از معادلات سیاسی معامله نکردم/مقامات بالاتر گفتند تا هر زمانی که مایلم می‌توانم بمانم اما خودم می روم

به اعتقاد وی اداره کردن مجموعه بهزیستی به هنرمندی خاصی نیاز دارد.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، طی مراسمی از زحمات عبدالحمید کشاورز تقدیر شد و سید مرتضی موسوی به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان فارس معرفی گردید.

مدیرکل سابق بهزیستی استان فارس در این مراسم گفت: در طول خدمت خود سعی کردم در اداره کل بهزیستی استان فارس هیچ کار سیاسی انجام ندهم و با هیچ کدام از معادلات سیاسی معامله نکنم و این جزو افتخارات من است و به خودم می‌بالم که توانستم در طول خدمتم چنین نگاهی داشته باشم چراکه خدمت به نیازمندان فارغ از این نوع نگاه‌ها است.

عبدالحمید کشاورز سازمان بهزیستی را سازمانی پویا، زنده، فعال، انسان‌مدار و دانش‌محور توصیف و اظهار کرد: سازمان بهزیستی باید پاسخگوی کوتاهی‌های بسیاری از دستگاه‌های دیگر باشد از این رو همیشه پاسخگوی مطالبات می‌باشد و خود کمتر مطالبه‌گر بوده است.

به اعتقاد وی اداره کردن مجموعه بهزیستی ضمن حفظ عزت نفس گروه‌های هدف به هنرمندی خاصی نیاز دارد.

کمتر از 30 درصد از آنچه که اعتقاد و برنامه‌ام بود را انجام داده‌ام

کشاورز ضمن ارائه گزارش عملکرد دوران مدیریت خود و با اذعان به اینکه کمتر از 30 درصد از آنچه که اعتقاد و برنامه‌ام بود را انجام داده‌ام، گفت: موانع مختلفی بر سر راه ما قرار گرفت که امیدوارم تمام دستگاه‌ها به سلامت اجتماعی توجه ویژه داشته باشند چراکه مسئولیت تامین سلامت اجتماعی تنها بر عهده بهزیستی نیست.

95 درصد فعالیت‌های بهزیستی فارس برون‌سپاری شده است

مدیرکل سابق بهزیستی فارس با تاکید بر اینکه هرجا کار مردم توسط مردم انجام شود موفق بوده‌ایم، گفت: تشکل‌های مردمی و سمن‌های مردم‌نهاد یک فرصت استثنایی است که باید از آن استفاده کرد و در این راستا با تلاش همکاران در بهزیستی استان فارس موفق شدیم 95 درصد از فعالیت‌ها در بسیاری از بخش‌ها را برون‌سپاری کنیم.

کشاورز ارتقاء جایگاه اداره کل بهزیستی استان فارس در بین دستگاه‌های اجرایی از رتبه 57 به رتبه 11 را از دیگر موفقیت‌های بهزیستی فارس عنوان و اعلام کرد: در حوزه پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی از نظر کمیت خدمات رشد 85 درصدی را شاهد بوده‌ایم.

به گفته وی، تقویت باورهای دینی و مذهبی خانواده بزرگ بهزیستی، تشکیل هیات محبین اهل بیت(ع)، کسب رتبه‌ برتر در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین اشتغال‌زایی برای مددجویان از اقدامات سازمان بهزیستی فارس بوده است.

مقامات بالاتر گفتند تا هر زمانی که مایل باشید می‌توانید خدمت کنید اما خودم می روم

مدیرکل سابق بهزیستی فارس در پایان سخنان خود با تصریح اینکه جز ذات لایزال الهی هر آمدنی رفتنی دارد و هیچ مدیری نیست که همیشه در منصب مدیریت باقی بماند، خاطرنشان کرد: سال 91 که موعد بازنشستگی من بود به ریاست سازمان درخواست بازنشستگی دادم اما موافقت نشد سال 92 نیز همین درخواست را کردم اما بازهم موافقت نشد و من گفتم تا پایان سال خدمت خواهم کرد اما با توجه به اینکه شائبه‌هایی مبنی بر کنار گذاشتن من مطرح شد، خودم درخواست دادم که 6 ماهه اول سال 93 را هم خدمت کنم و مقامات بالاتر نیز به بنده لطف داشتند و گفتند تا هر زمانی که مایل باشید می‌توانید به خدمت ادامه دهید. بنابراین هر تصمیمی گرفتم در اختیار خودم بوده و از بابت پذیرش درخواستم سپاسگزارم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مددکار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
1
صحیح!!!!
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
1
مدير لايق و مردمي بود.خداوند پشت و پناهش باشد.