کد خبر: ۶۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۳

اندراحوالات پیاده‌روهای شهر گراش+تصاویر

در حال حاضر در محدوده بلوار سپاه پس از کانال کشی توسط شرکت آب نسبت به آسفالت مجدد آن افدامی نشده است
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، یاده روها که نقش بارزی در حفظ جان عابرین پیاده دارند متاسفانه در گراش مورد توجه چندانی قرار نگرفته است، در برخی از نقاط ماهها و یا سالهاست بخشی از این پیاده روها بدون رعایت حقوق شهروندان، توسط مالکان و پیمانکاران مجتمع های مسکونی در حال ساخت ویا شرکت اب و فاضلاب مسدود شده اند و نکته جالب توجه اینجاست که از سوی شهرداری نیز اقدام خاصی برای بازگشایی آن انجام نگرفته است.

گراش نما نوشت: در حال حاضر در محدوده بلوار سپاه پس از کانال کشی توسط شرکت آب نسبت به آسفالت مجدد آن افدامی نشده است و علاوه بر اینکه تردد افراد ساکن در این بلوار بوِیژه سالمندان و معلولان را بامشکل مواجه نموده، به محلی برای انباشت نخاله های ساختمانی تبدیل شده وباعث نازیبایی این قسمت از شهر شده  است.

از سویی دیگر برخی از ساختمان های مسکونی که ماههاست کار ساخت و یاتعمیر آنها متوقف شده پیاده رو را با ایرانیت و یا داربست محصور کرده اند و عابرین پیاده مجبور می شوند از طول خیابان عبور کنند که خطر برخورد وسائط نقلیه جان آنها را تهدید می کند. با این اوصاف انتظار می رود مسئولین امر با جدیت و سرعت هر چه بیشتر نسبت به بازگشایی پیاده روهای مسدود شده اقدام نمایند. 

روبروی بانک اقتصاد نوین

جنب مسجد حضرت زینب(ع)

بلوار سپاه

روبروی فرمانداری

بلوار سپاه


نظرات بینندگان